Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Έρευνα μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών"
Αποτελέσματα 1-2 από 2
-
Η Σαντορίνη ως γαστρονομικός προορισμός
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Η γαστρονομία αναμφίβολα συντελεί στην αναβάθμιση τόσο του προορισμού – τόπου στον οποίο αναπτύσσεται όσο και του προσφερόμενου τουριστικού προϊόντος αναδεικνύοντας την ταξιδιωτική εμπειρία σε κάτι ανώτερο. Ο γαστρονομικός ... -
Οι Σπέτσες ώς ενδιάμεσος τουριστικός προορισμός και η σχέση τους με τα ειδικά γεγονότα και εκδηλώσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-04)