Show simple item record

dc.contributor.advisorΓεωργόπουλος, Νικόλαος
dc.contributor.authorΛαμπράκης, Κωνσταντίνος
dc.date.accessioned2017-09-07T07:44:40Z
dc.date.available2017-09-07T07:44:40Z
dc.date.issued2016-09
dc.identifier.urihttp://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9911
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία παρουσιάζει τη στρατηγική ανάλυση του ξενοδοχείου Hampton by Hilton Broad Street Birmingham με στόχο την ανάλυση της υφιστάμενης στρατηγικής, του τρόπου υλοποίησης και εφαρμογής της στρατηγικής και των μεθόδων αξιολόγησης και ελέγχου. Η ανάλυση αυτή πραγματοποιείται με τη χρήση ενός μοντέλου: του στρατηγικού μάνατζμεντ. Η εργασία αποτελείται από τρία μέρη. Στο πρώτο μέρος και από το πρώτο έως το πέμπτο κεφάλαιο προσεγγίζεται θεωρητικά το μοντέλου του στρατηγικού μάνατζμεντ που περιλαμβάνει την ανάλυση του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος, τη διαμόρφωση στρατηγικής, την υλοποίηση στρατηγικής και τέλος την αξιολόγηση και τον έλεγχο της επίδοσης του ξενοδοχείου. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας από το έκτο έως το ένατο κεφάλαιο προσεγγίζονται θεωρητικά οι θεωρίες του τουρισμού και του ξενοδοχειακού κλάδου ειδικότερα που περιλαμβάνουν μια εισαγωγή στις έννοιες του τουρισμού, μια εικόνα για την ευρωπαϊκό ξενοδοχειακό κλάδο και φυσικά μια ανάλυση των ξενοδοχείων χαμηλού κόστους (διότι το εξεταζόμενο ξενοδοχείο ανήκει σε αυτή την κατηγορία). Στο τρίτο και τελευταίο μέρος της εργασίας από το το ένατο έως το δωδέκατο κεφάλαιο θα γίνει πλήρης ανάλυση του εξεταζομένου ξενοδοχείου υπό το πρίσμα του μοντέλου του στρατηγικού μάνατζμεντ. Πριν την ανάλυση αυτή θα γίνει μια σύντομη παρουσίαση του ξενοδοχειακού ομίλου Hilton και του ξενοδοχείου Hampton (θυγατρική της Hilton). Εν συνεχεία θα γίνει πλήρης ανάλυση του εσωτερικού εξωτερικού περιβάλλοντος, της διαμόρφωσης στρατηγικής, της της υλοποίησης στρατηγικής, της αξιολόγησης της στρατηγικής και του ελέγχου.el
dc.format.extent86el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΣτρατηγικό μάνατζμεντ και διοίκηση ξενοδοχειακών επιχειρήσεων : μελέτη περίπτωσης Hotel Ηampton by Hilton Βroad Street Birminghamel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterMBA Tourism Management - Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων - Μάνατζμεντ Τουρισμούel
dc.subject.keywordΣτρατηγική ανάλυσηel
dc.subject.keywordΑνίχνευση περιβάλλοντοςel
dc.subject.keywordΔιαμόρφωση στρατηγικήςel
dc.subject.keywordΈλεγχοςel
dc.subject.keywordΑποστολήel
dc.subject.keywordΣτόχοςel
dc.subject.keywordΣτρατηγικό μάνατζμεντel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»