Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΤσόγκας, Μάρκος - Μάριος
dc.contributor.authorΣουλάνδρου, Ελένη
dc.date.accessioned2017-08-30T07:20:19Z
dc.date.available2017-08-30T07:20:19Z
dc.date.issued2016-11-24
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9853
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία έχει σκοπό να μελετήσει το μάρκετινγκ των εκδηλώσεων, με έμφαση στις πολιτισμικές εκδηλώσεις και τη συνεισφορά τους στην ανάπτυξη του τουρισμού ενός προορισμού και την προστιθέμενη αξία που προσφέρουν σε κάθε πόλη και μέρος που τις φιλοξενεί. Με τη βοήθεια της βιβλιογραφικής επισκόπησης μελετώνται οι έννοιες των εκδηλώσεων τουρισμού/event tourism, οι τύποι και οι διάφορες κατηγοριοποιήσεις των εκδηλώσεων, καθώς και οι επιδράσεις αυτών με έμφαση στα mega events. Ακόμη, δίνεται προσοχή στις μελέτες των φαινόμενων του Λος Άντζελες και του Λονδίνου. Στη συνέχεια, με συγγραφικές παραπομπές, παρατίθενται οι έννοιες του event marketing, της έρευνας μάρκετινγκ, της στρατηγικής και του σχεδιασμού των 10p’s του μάρκετινγκ για την επιτυχία του σχεδίου της εκδήλωσης. Αναλυτικότερα, εξετάζετε η σπουδαιότητα των πολιτισμικών εκδηλώσεων, η έννοια του destination branding, η σημασία των οργανισμών μάρκετινγκ προορισμού/DMOs και υπογραμμίζονται οι σημερινές τάσεις των εκδηλώσεων σε παγκόσμια κλίμακα. Ακολούθως, γίνεται αναφορά στην εκδήλωση Oktoberfest του Μονάχου και εξετάζεται αναλυτικά η έρευνα τουρισμού της εκδήλωσης για την κατανόηση της σπουδαιότητας που επιφέρει αυτή η εκδήλωση στην πόλη του Μονάχου. Τέλος, παρατίθεται το ερευνητικό μέρος αυτής της διπλωματικής, μέσα από την στατιστική ανάλυση και τα συμπεράσματα μίας υποτιθέμενης μέγα πολιτισμικής εκδήλωσης στην Αθήνα. Γίνεται φανερό ότι οι εκδηλώσεις χρησιμοποιούνται ως θέλγητρο στην προσπάθεια των πόλεων για προσέλκυση τουριστών, την ανάδειξη του προορισμού, την ανταλλαγή εμπειριών και κουλτούρας που σήμερα είναι μια από τις μεγαλύτερες τουριστικές τάσεις, την οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη των πόλεων, τη βελτίωση της εικόνας των προορισμών μέσα από την αναβάθμιση των υποδομών και γενικότερα της εμφάνισης των πόλεων, είτε αυτή πρόκειται για έναν ώριμο προορισμό είτε πρόκειται για μία προσπάθεια προώθησης ενός νέου προορισμού.el
dc.format.extent176el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΗ προστιθέμενη αξία ενός mega cultural event σε έναν ώριμο τουριστικό προορισμόel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstractENWith the help of literature review, the concepts and definitions of event tourism are being studied, as well as their types and various classifications and their effects, with an emphasis on mega events. Furthermore, special attention is being paid to the studies of the Los Angeles and London phenomena. Subsequently, with literary references, the concepts of event marketing, marketing research and strategy & design of the 10ps of marketing that lead to the success of the event, are being listed. More specifically, the importance of the cultural events, the concept of destination branding and the importance of destination marketing organizations / DMOs are being examined, while the current event trends on a worldwide scale are being underlined. Later on, reference is made to the Munich Oktoberfest event and we examine in detail the event tourism research, for better understanding of the significance of this event for the city of Munich. Finally, the research part of this thesis is presented through statistical analysis and conclusions based on an alleged mega cultural event in Athens. It becomes obvious that the events are used in the efforts that cities make in order to attract tourists, in the promotion of the destination, the exchange of experience and culture that today is one of the largest tourism trends, the economic and social development of cities, and in the improvement of the image of the destination through the upgrading of infrastructure and general appearance of the city, whether it is a mature destination or an attempt to promote a new destination.el
dc.contributor.masterMBA Tourism Management - Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων - Μάνατζμεντ Τουρισμούel
dc.subject.keywordΠολιτισμικές εκδηλώσειςel
dc.subject.keywordΠροστιθέμενη αξίαel
dc.subject.keywordΤουριστικοί προορισμοίel
dc.subject.keywordEvent tourismel
dc.subject.keywordMega eventsel
dc.subject.keywordEvent marketingel
dc.subject.keywordDestination brandingel
dc.subject.keywordOktoberfestel
dc.subject.keywordDestination marketing organizationsel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»