Εμφάνιση απλής εγγραφής

Εφαρμογή Reve World Designer - Επιλογή τρισδιάστατου αντικειμένου για τη σύνθεση εικονικών κόσμων

dc.contributor.advisorΠαναγιωτόπουλος, Θεμιστοκλής
dc.contributor.authorΣανιόγλου, Γεώργιος
dc.date.accessioned2016-10-05T16:18:52Z
dc.date.available2016-10-05T16:18:52Z
dc.date.issued2015-06
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9136
dc.description.abstractΑντικείμενο της παρούσας διπλωματικής διατριβής ήταν η συμβολή στην ανάπτυξη ενός γραφικού περιβάλλοντος, μιας εφαρμογής, με στόχο την επεξεργασία και επιλογή κατάλληλων τρισδιάστατων αντικειμένων για την σύνθεση εικονικών κόσμων για την πλατφόρμα REVE. Με την επιλογή των κατάλληλων τρισδιάστατων αντικειμένων είναι εφικτή σε πρώτο στάδιο η δημιουργία ευφυών εικονικών περιβαλλόντων. Τα ευφυή εικονικά περιβάλλοντα προϋποθέτουν την σχεδίαση εικονικών κόσμων, οπότε η εν λόγω εργασία στοχεύει στην διευκόλυνση του χρήστη κατά την επιλογή των σωστών αντικειμένων, ολόκληρου του αντικείμενου ή μέρος του αντικειμένου. Σκοπός της συγκεκριμένης διπλωματικής διατριβής ήταν να δίνεται η δυνατότητα στον χρήστη να βλέπει, να επιλέγει και να επεξεργάζεται άμεσα τρισδιάστατα αντικείμενα που έχουν ως στόχο την σύνθεση ενός εικονικού κόσμου. Σαν εικονικός κόσμος ορίζεται ένα σύνολο από εικονικά αντικείμενα. Τα αντικείμενα αυτά αναπαριστώνται με τη βοήθεια των ηλεκτρονικών υπολογιστών και μπορεί να είναι φυσικά ή φανταστικά πρόσωπα ή/και πράγματα και διακρίνονται από κάποια βασικά χαρακτηριστικά ή να έχουν κάποιες χαρακτηριστικές ιδιότητες που να τα καθιστούν μοναδικά στον χρήστη, όπως οι διαστάσεις τους, το σχήμα τους, το χρώμα τους και η θέση τους. Για την σχεδίαση των εικονικών κόσμων χρησιμοποιείται η αναπαράσταση REVE που ορίζει έναν κόσμο ως σύνολο από items. Η διατριβή εστιάζει σε τρισδιάστατα αντικείμενα τύπου VRML και X3D. Η REVE χρησιμοποιεί την γλώσσα VERL για την αναπαράσταση του κόσμου και ως εκ τούτου η εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα προεπεξεργασίας τέτοιων αντικειμένων με στόχο την σωστή και γρήγορη επιλογή των κατάλληλων αντικειμένων. Η τεχνολογία που χρησιμοποιήθηκε είναι η Java SE 7 και JDK 7, με εκτενή χρήση των βιβλιοθηκών swing, jaxp και xj3d, για την ανάπτυξη του γραφικού περιβάλλοντος, τη δημιουργία και επεξεργασία των verl αρχείων και την απεικόνιση των αντικειμένων και του κόσμου αντίστοιχα.el
dc.format.extent115el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕικονική πραγματικότηταel
dc.titleΕφαρμογή Reve World Designer - Επιλογή τρισδιάστατου αντικειμένου για τη σύνθεση εικονικών κόσμωνel
dc.title.alternativeReve World Designer Application - Selection of a 3D object for composing a virtual worldel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENThe purpose of this MSc thesis was to contribute to the development of a graphical user interface, an application, aimed the processing and selection of the suitable three-dimensional objects for the synthesis of virtual worlds for the platform of REVE. By choosing the appropriate three-dimensional objects it is possible in the first step to create intelligent virtual environments. Intelligent Virtual Environments require the design of virtual worlds, thus, this research aims in assisting the user in that aspect, in selecting the correct objects, whole the object or part of the object. The purpose of this MSc thesis was to enable the user to directly view, select and edit three-dimensional objects for the construction of a virtual world. As virtual world is defined a set of virtual objects. The objects are represented with the aid of computer and may be real or imaginary beings and/or things and have some characteristic properties that make them unique to the user, such as their size, shape, their color and position. For the design of virtual worlds, REVE use a world as a set of items. This MSc thesis focuses on three-dimensional VRML and X3D type objects. REVE uses the VERL language for representing the virtual worlds and thus the application gives you the opportunity preprocessing such items with the aim of correct and quickly select the appropriate objects. The technology used is the Java SE 7 and SDK 7, with an extent use of the swing library for developing the graphic environment, of the jaxp library for processing the verl files and the xj3d library for visualizing the items and the world.el
dc.contributor.masterΠροηγμένα Συστήματα Πληροφορικήςel
dc.subject.keywordREVEel
dc.subject.keywordItemel
dc.subject.keywordΕικονικός κόσμοςel
dc.subject.keywordΕικονικό περιβάλλονel
dc.subject.keywordΤρισδιάστατα αντικείμεναel
dc.subject.keywordXJ3Del
dc.subject.keywordVerlel
dc.subject.keywordΣχεδίαση εικονικών κόσμωνel
dc.subject.keywordVirtual worldel
dc.subject.keywordVirtual environmentel
dc.subject.keywordThree-dimensional objectsel
dc.subject.keywordVirtual world designerel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»