Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΤσόγκας, Μάρκος - Μάριος
dc.contributor.authorΜπελαφέμινε, Μάριος
dc.date.accessioned2016-07-15T06:37:15Z
dc.date.available2016-07-15T06:37:15Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8956
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την σχέση, καθώς και το ρόλο τον οποίο διαδραματίζουν το στρατηγικό μάνατζμεντ και το στρατηγικό μάρκετινγκ στον δρόμο προς τη θεμελίωση του διατηρήσιμου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Η καινοτομία, η ανάπτυξη εσωτερικών τεχνολογικών ικανοτήτων και η σωστή διαχείριση της γνώσης είναι κάποια από τα μέσα για να φτάσουμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Στο πρώτο κεφάλαιο επιχειρείται μια εισαγωγή και ανάλυση των βασικών εννοιών του στρατηγικού μάνατζμεντ, ενώ παράλληλα παρουσιάζονται τα βήματα του υποδείγματος του στρατηγικού μάνατζμεντ. Στη συνέχεια παρουσιάζεται μια πρώτη προσέγγιση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος καθώς και ανάλυση των πέντε δυνάμεων του Πόρτερ. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύονται ξεχωριστά τα επίπεδα των στρατηγικών στο σύνολο τους και πώς μέσω αυτών μπορεί να δημιουργηθεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Εξετάζονται ενδελεχώς οι επιχειρησιακές, οι επιχειρηματικές και οι λειτουργικές στρατηγικές. Εν συνεχεία, στο τρίτο κεφάλαιο παρατίθενται ορισμένες προσεγγίσεις στις βασικές έννοιες του μάρκετινγκ, καθώς και το μίγμα μάρκετινγκ. Στο επόμενο κεφάλαιο αναλύεται το στρατηγικό μάρκετινγκ, οι κυριότερες στρατηγικές αυτού, όπως επίσης και η διαδικασία σχεδιασμού και ανάπτυξης ΜΚΤ. Στο πέμπτο κεφάλαιο επισημαίνεται η σημασία του ΜΚΤ στην ανάπτυξη καινοτομίας, καθώς και πώς ο συνδυασμός των κατάλληλων στρατηγικών και τεχνογνωσίας μπορεί να προσφέρει πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού στο δυναμικό και συχνά μεταβαλλλόμενο επιχειρησιακό περιβάλλον.el
dc.format.extent155el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΣτρατηγικό μάνατζμεντel
dc.subjectΣτρατηγικό μάρκετινγκel
dc.titleΚεντρική εταιρική στρατηγική : σχέσεις και αντιθέσεις με στρατηγικές μάρκετινγκel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterMBA TQM International - Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων – Ολική Ποιότητα με διεθνή προσανατολισμό (MBA TQM Int)el
dc.subject.keywordΑνταγωνιστικό πλεονέκτημαel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»