Show simple item record

dc.contributor.advisorΠέκκα - Οικονόμου, Βικτωρία
dc.contributor.authorΚαρδαμάκη, Μαρία Ε.
dc.date.accessioned2016-07-04T06:52:52Z
dc.date.available2016-07-04T06:52:52Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8903
dc.description.abstractΗ εποχή μας χαρακτηρίζεται ως εποχή της Υψηλής Τεχνολογίας, καθώς η σύγχρονη τεχνολογική επανάσταση δημιουργεί για τον άνθρωπο και την κοινωνία νέες δυνατότητες και προοπτικές. Οι νέες τεχνολογίες και ιδιαίτερα το Διαδίκτυο έχουν αλλάξει τα δεδομένα στο επιχειρησιακό περιβάλλον, σε όλους τους τομείς. Η τεχνολογία, εκτός από αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας του πληθυσμού του ανεπτυγμένου κόσμου, έχει ενσωματωθεί πλήρως και στην επιχειρησιακή δραστηριότητα. Η εποχή που διανύουμε χαρακτηρίζεται από την ανάπτυξη πελατοκεντρικών στρατηγικών, με πρωτεύον στόχο το χτίσιμο της εμπιστοσύνης ανάμεσα στον πελάτη και την επιχείρηση, όπως επίσης και την προβολή μιας επιτυχημένης εταιρικής εικόνας που θα ελκύει το δυνατόν περισσότερους πελάτες. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αναλυθεί το πως διαμορφώνεται ένα επιτυχημένο εταιρικό προφίλ, με βασικό εργαλείο τη χρησιμοποίηση των νέων τεχνολογιών. Η πρόοδος της ανάπτυξης της τεχνολογίας είναι τεράστια κατα την διάρκεια των τελευταίων δεκαετιών. Η νέα γενιά του Web έχει δημιουργήσει εργαλεία τα οποία προσφέρουν ποικίλες λύσεις σε θέματα προβολής, Marketing και Επικοινωνίας. (Loviniu, Florin, 2011, 83-92). Η τελευταία τεχνολογική καινοτομία που εμφανίστηκε στον χώρο εργασίας είναι τα social media (Facebook, LinkedIn, Twitter) τα οποία έχουν φέρει επανάσταση στον τρόπο που επικοινωνούμε, δημιουργούμε δίκτυα και ανταλλάσσουμε πληροφορίες. Το Twitter, το Facebook και άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης έχουν ήδη αποδειχθεί πραγματικό δώρο για τις επιχειρήσεις. Αν και social media συνηθίζεται να ονομάζονται μόνο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social networks), όπως το facebook και το Linkedin, τα συγκεκριμένα δεν είναι παρά μόνο δύο από αυτά. Στα social media περιλαμβάνονται και πολλά άλλα όπως τα blogs και media sharing sites, και χωρίζονται στις παρακάτω κατηγορίες: (Hart-Davidson, W., Bernhardt, G, McLeod M., Rife M., and Grabill J. T. l, 2008, 10-34). - Κοινωνικές ειδήσεις και συστάσεις (π.χ digg.com), - Sites κοινωνικού book marking (π.χ delicious.com), - Υπηρεσίες Micro blogging (twitter), - Συστήματα Blogging (π.χ.blogger.com), - Κοινωνικά δίκτυα (π.χ. facebook, linkedin), - Κοινωνικό μοίρασμα (π.χ. youtube, dropbox), και - Wikis (π.χ. mediawiki.org). Στρατηγική κατεύθυνση όλων των λειτουργιών της επιχείρησης μπόρει να αποτελέσει η καινοτομία μέσω της χρήσης νέων τεχνολογιών. Ο Porter (1990), υποστηρίζει ότι οι καινοτόμες επιχειρήσεις δεν είναι συχνά μεγάλες, αλλά νέες ευέλικτες ή μικρές επιχειρήσεις και ότι η καινοτομία μπορεί να αποτελέσει πηγή ανταγωνιστικού πλεονάσματος. Μία εταιρεία μπορεί να μετατοπίσει το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα, δημιουργώντας νέα ή πρωτοπόρα προϊόντα/υπηρεσίες, με την προϋπόθεση ότι θα παραμείνουν βιώσιμα στην παγκόσμια αγορά. Αυτό θα επιτευχθεί μόνο εάν η εταιρεία αυτή θέσει ως κεντρικό στρατηγικό στόχο της επιχειρηματικής της δραστηριότητας τον συνδυασμό νέων τεχνολογιών και καινοτομίας. Συνεπώς, ο ανταγωνισμός είναι άμεσα εξαρτώμενος από το κατά πόσο μπορεί μια εταιρεία να εφαρμόσει καινοτομικές δράσεις. Η τεχνολογική αλλαγή δημιουργεί νέες ευκαιρίες για να αναπτυχθούν ευκολότερα καινοτόμες ιδέες, όπως νέα προϊόντα, νέες δυνατότητες για το σχεδιασμό ενός υπάρχοντος προϊόντος, νέους τρόπους μάρκετινγκ, παράδοσης και νέων βιομηχανιών.el
dc.format.extent100el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subjectΗλεκτρονικό επιχειρείνel
dc.subjectΚοινωνικά δίκτυα στο διαδίκτυοel
dc.titleΟι νέες τεχνoλογίες στη διαμόρφωση ενός επιτυχημένου εταιρικού προφίλel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterMBA Tourism Management - Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων - Μάνατζμεντ Τουρισμούel
dc.subject.keywordΝέες τεχνολογίεςel
dc.subject.keywordGRIDel
dc.subject.keywordCRMel
dc.subject.keywordSAPel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»