Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠολλάλης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΚούτουλας, Νικόλαος-Αθανάσιος Π.
dc.date.accessioned2016-06-28T07:09:05Z
dc.date.available2016-06-28T07:09:05Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8869
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική διατριβή επιχειρεί να παρουσιάσει τη θεωρητική και πρακτική προσέγγιση της στρατηγικής των γαλάζιων ωκεανών. Η έρευνα αποδεικνύει πως δεν υπάρχουν εταιρείες ή κλάδοι της βιομηχανίας που υπερέχουν διαρκώς. Για να βελτιωθεί η ποιότητα των επιτυχιών, πρέπει να μελετηθεί προσεκτικά τι είναι αυτό που κάνει τη διαφορά και να κατανοηθεί με ποιον τρόπο είναι εφικτή η συστηματική επανάληψή του. Αυτό αποτελεί τους στρατηγικούς ελιγμούς και ο σημαντικότερος στρατηγικός ελιγμός είναι η δημιουργία γαλάζιων ωκεανών. Η στρατηγική των γαλάζιων ωκεανών προκαλεί τις επιχειρήσεις να ξεφύγουν από τους κόκκινους ωκεανούς του αιματηρού ανταγωνισμού και να δημιουργήσουν έναν αδιαφιλονίκητο χώρο στην αγορά, που ο ανταγωνισμός δεν έχει σημασία. Η στρατηγική των γαλάζιων ωκεανών δε σχετίζεται με τον τεμαχισμό της υπάρχουσας ζήτησης και με τη συγκριτική αξιολόγηση με κριτήριο τις υψηλές επιδόσεις των ανταγωνιστών. Αντιθέτως, ασχολείται με την αυξανόμενη ζήτηση και την απόδραση από τον ανταγωνισμό. Το πρώτο μέρος της παρούσας διπλωματικής εργασίας θέτει προκλήσεις στις επιχειρήσεις, αλλά δείχνει και πως επιτυγχάνεται αυτός ο στόχος, με την εισαγωγή ορισμένων εργαλείων ανάλυσης και πλαισίων, που δείχνουν πως μπορεί να υπάρξει ανταπόκριση και επιτυχία σε αυτήν την πρόκληση. Στη συνέχεια τίθενται οι αρχές που προσδιορίζουν και διαχωρίζουν την στρατηγική των γαλάζιων ωκεανών, από τη σχολή του στρατηγικού σχεδιασμού που βασίζεται στον ανταγωνισμό. Το δεύτερο μέρος της εργασίας αποτελεί την πιστή και πλήρη εφαρμογή της στρατηγικής των γαλάζιων ωκεανών σε μία επιχείρηση του κλάδου των εκδόσεων βιβλίου. Ένα κομμάτι της έρευνας πραγματοποιήθηκε με τη μέθοδο της συμπλήρωσης ερωτηματολογίων από την εταιρεία MetronAnalysis. Κατά την εφαρμογή της στρατηγικής δημιουργήθηκε η ιδέα για τη δημιουργία διαδικτυακής υπηρεσίας, η οποία θα καλύψει τους πελάτες του κλάδου και θα δημιουργήσει νέα ζήτηση μέσω της κάλυψης των αναγκών των μη πελατών.el
dc.format.extent129el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΒιβλία -- Βιομηχανία και εμπόριοel
dc.titleΗ στρατηγική των γαλάζιων ωκεανών και η εφαρμογή της στον κλάδο εκδόσεων βιβλίουel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Tμήμα Βιομηχανικής Διοίκησης και Tεχνολογίαςel
dc.contributor.masterΒιομηχανική Διοίκηση και Τεχνολογίαel
dc.subject.keywordΣτρατηγική γαλάζιων ωκεανώνel
dc.subject.keywordΚόκκινοι ωκεανοίel
dc.subject.keywordΚλάδος εκδόσεων βιβλίουel
dc.subject.keywordΠελάτες κλάδου βιβλίουel
dc.subject.keywordΜη πελάτες κλάδου βιβλίουel
dc.subject.keywordΚάλυψη αναγκών μη πελατών και πελατώνel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»