Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ανάπτυξη εφαρμογής γνώσεων για Android – Kn-owl-edge

dc.contributor.advisorΒίρβου, Μαρία
dc.contributor.authorΘεοχάρης, Γεώργος
dc.date.accessioned2016-06-16T10:28:37Z
dc.date.available2016-06-16T10:28:37Z
dc.date.issued2015-11
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8829
dc.description.abstractΗ παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει ως στόχο να αναδείξει τις δυνατότητες που παρουσιάζονται από τη συνεχή εξέλιξη της τεχνολογίας και να συνδέσει την επιστήμη της Πληροφορικής με τον κλάδο της εκπαίδευσης και της ψυχαγωγίας. Με την άνοδο των «έξυπνων» κινητών και την εμφάνιση ενός κυκεώνα εφαρμογών στα αντίστοιχα «ηλεκτρονικά» τους καταστήματα, δίνεται η ευκαιρία για την ανέλιξη ενός νέου είδους εκπαιδευτικών εφαρμογών που σκοπεύει όχι μόνο στην εκπαίδευση του χρήστη, αλλά και στην ψυχαγωγία του. Από αυτή τη συγχώνευση προκύπτει η ιδέα του Kn-owl-edge. Το Kn-owl-edge είναι ένα είδος εκπαιδευτικού παιχνιδιού, το οποίο προσφέρει στο χρήστη, κυρίως τους μαθητές που δίνουν ή προετοιμάζονται για να δώσουν πανελλήνιες, ένα οικείο περιβάλλον, χρησιμοποιώντας τεχνικές τις οποίες δανείζεται από το μέσο των ηλεκτρονικών παιχνιδιών. συνδυάζοντας την εμπειρία αυτή με την επανάληψη της ύλης.el
dc.format.extent51el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΑνάπτυξη εφαρμογής γνώσεων για Android – Kn-owl-edgeel
dc.title.alternativeDevelopment of a quiz application for Android – Kn-owl-edgeel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENThe current master dissertation aims to showcase the possibilities that arise from the continuous technological progress and tries to combine the field of Computer Science with that of education and entertainment. With the advent of smartphones and the appearance of a constellation of mobile applications on the respective mobile stores, a new opportunity arises, that of a new kind of app that targets not only at educating the user, but also to entertain him on an equal level while doing so. From that convergence, the idea of Kn-owl-edge has been given birth. K-owl-edge is an educational game that offers to the players, mainly students that are preparing for the Greek National Exams, the feeling of a familiar environment that borrows techniques from the medium of computer games and incorporate it with ways that enables them to focus on their syllabus.el
dc.contributor.masterΠληροφορικήel
dc.subject.keywordΗλεκτρονικά παιχνίδιαel
dc.subject.keywordAndroidel
dc.subject.keywordΠαιχνίδια γνώσεωνel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτική τεχνολογίαel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»