Εμφάνιση απλής εγγραφής

Σχεδιασμός και υλοποίηση εφαρμογής εκμάθησης Αγγλικών

dc.contributor.advisorΒίρβου, Μαρία
dc.contributor.authorΘεοδωρακόπουλος, Κωνσταντίνος
dc.date.accessioned2016-03-10T07:20:56Z
dc.date.available2016-03-10T07:20:56Z
dc.date.issued2013-10
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8597
dc.description.abstractΜπαίνοντας στο 21ο αιώνα , οι ρυθμοί ανάπτυξης της τεχνολογίας εκτινάχθηκαν. Άλλαξαν δομές , συνήθειες και βέβαια οι τρόποι εκμάθησης τόσο βασικών όσο και εξειδικευμένων γνώσεων . Εστιάζοντας στην εκπαίδευση , παρατηρούμε ότι τα εργαλεία εκμάθησης που αναπτύχθηκαν με τη βοήθεια των υπολογιστών και γενικότερα της νέας τεχνολογίας , προσφέρουν πολλαπλά πλεονεκτήματα , σε σημείο που αποτελούν μονόδρομο χρήσης τους σε όλες ανεξαιρέτως τις ηλικίες κι αυτό αποτελεί το πρώτο μεγάλο τους πλεονέκτημα . Σε κανένα σημείο δεν ήρθαν να υποκαταστήσουν την έως σήμερα εκπαίδευση αλλά να προσθέσουν μια πινελιά προσαρμογής στις συνήθεις και τους ρυθμούς της εποχής , τη διασπορά , την ανάλυση και τη διαιώνιση της γνώσης . Η χρήση τους , μπορεί να γίνει τόσο από τους εκπαιδευτές όσο και από τους εκπαιδευόμενους προσφέροντας δυνατότητα εκμάθησης σε 24ωρη βάση , χωρίς την πίεση του χρόνου που προκύπτει από τα εξοντωτικά προγράμματα σπουδών που σε συνδυασμό με τις αποστασείς και τους ρυθμούς ζωής , ελαχιστοποιούν τον παραγωγικό μας χρόνο . Αποτέλεσμα , ο χρόνος προετοιμασίας να είναι ευέλικτος και απόλυτα προσαρμόσιμος . Συνδυάζει οπτικοακουστικό υλικό (multimedia) , σαφέστατα προσαρμοσμένο στις ανάγκες , στα ενδιαφέροντα , στην ειδίκευση και στο επίπεδο του ενδιαφερόμενου . Με τη ποικιλία των επιλογών , επαφίεται στον εκπαιδευόμενο η σωστή επιλογή του υλικού . Τέλος , μέσω της σύγχρονης τεχνολογίας (internet , videoconference , … ) , διαμορφώνεται μια νέα γενιά μαθητών χωρίς όρια . Μια γενιάς μαθητών που οι προσλαμβάνουσες δε στηρίζονται πια σε ένα και μόνο βιβλίο , σε μια άποψη και σε αυστηρά πλαίσια μιας εκπαιδευτικής αίθουσας . Στηριζόμενος σε αυτά τα πλεονεκτήματα και έχοντας ιδία πείρα από διαφόρων τέτοιου είδους εκπαιδευτικά υλικά , κυρίως κατά την εκπαίδευσή μου στο Πανεπιστήμιο Πειραιά αλλά και στους χώρους εργασίας μου , σε αυτή τη μεταπτυχιακή διατριβή κάνω μια προσέγγιση εκμάθησης αγγλικών μέσω μίας εφαρμογής στην οποία προσπαθώ να δημιουργήσω ένα φιλικό , ευχάριστο περιβάλλον φιλικό και απόλυτα κατανοητό στο χρήστη , το οποίο στοχεύει να κερδίσει την εμπιστοσύνη της μάθησης .el
dc.format.extent47el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕκπαιδευτικό λογισμικόel
dc.subjectΕξ αποστάσεως εκπαίδευσηel
dc.subjectΕκπαίδευση από απόσταση -- Διδασκαλία με τη βοήθεια υπολογιστήel
dc.subjectΕκπαίδευση, Προσχολική -- Ηλεκτρονικοί υπολογιστέςel
dc.titleΣχεδιασμός και υλοποίηση εφαρμογής εκμάθησης Αγγλικώνel
dc.title.alternativeDesign and application implementation of English learningel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENEntering the 21st century, the growth rate of technological development skyrocketed inducing changes in the structures, patterns and means of acquiring both basic and specialized knowledge. Focusing on education, it is easy to infer the multiple advantages of the learning tools that accrued from this rapid technological development and make them the predominant way of learning, with integration in every single age group being the most profound among them. They can be used both by the instructors, as well as the trainees, providing learning opportunities around the clock, without the time pressure resulting from exhausting degree programs, which combined with long distances and the contemporary fast paced life minimize our productive time. As a result, preparation time can be flexible and fully customizable. Combining audiovisual material that can be customized to anybody’s individual needs, interests, qualifications and level of expertise and through a vast variety of choices, the right choice of learning material is up to the learner. Finally, through the means of communication that modern technology provides (internet, videoconference etc.) a new era of learners without borders is being shaped. An era of learners whose perceptions are not anymore based on a single book, a single opinion provided in the strict boundaries of a classroom. Relying on these advantages and my own experiences with several different types of educational material of this kind, especially through my degree program at the University of Piraeus and workplaces, this MSc thesis is an approach to English learning, through a software application with a pleasant, user friendly and totally understandable environment, aiming to gain the confidence of learning.el
dc.contributor.masterΠληροφορικήel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτικά προγράμματαel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»