Show simple item record

dc.contributor.advisorΘανόπουλος, Ιωάννης
dc.contributor.authorΤσεπέρκας, Θεοφάνης Ε.
dc.date.accessioned2016-02-16T12:16:06Z
dc.date.available2016-02-16T12:16:06Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8459
dc.description.abstractΜε την διαφαινόμενη παγκοσμιοποίηση του ανταγωνισμού σε διεθνές επίπεδο, η υφιστάμενη έρευνα και εμπειρία εντοπίζει συγκριτικά πλεονεκτήματα σε πρακτικές Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ). Εντούτοις, η απαιτούμενη τυποποίηση διαδικασιών από πλευράς αρχών της ΔΟΠ, στα πλαίσια οργανισμών που καλούνται να διαχειριστούν ένα πολυποίκιλο σύνολο ανθρώπων, σε ότι αφορά τα πολιτισμικά ή συμπεριφορικά χαρακτηριστικά τους, εγείρει νέες προκλήσεις για την Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων (ΔΑΠ). Στην βάση του ότι ο ανθρώπινος παράγοντας, στα πλαίσια οργανισμών και επιχειρήσεων αποτελεί έναν εσωτερικό πελάτη, απαιτείται μελέτη επί των μεθόδων αντίληψης, της επάρκειας της ποιότητας παρεχόμενης υπηρεσίας. Παράλληλα, ενώ η διεθνής βιβλιογραφία, φαίνεται να παρέχει εκτενή ανάλυση, επί ζητημάτων αλληλεπίδρασης πρακτικών ΔΟΠ και ενός ποικιλόμορφου συνόλου ανθρώπων στα πλαίσια διεθνοποιημένων οργανισμών, η αυτή ανάλυση κρίνεται ανεπαρκής. Παρόλο που η ποικιλότητα του ανθρώπινου παράγοντα σε ότι αφορά τα συμπεριφορικά του χαρακτηριστικά, αποτελεί πλεονέκτημα για οποιονδήποτε οργανισμό την διαθέτει, εντούτοις ενδέχεται να αποτελεί τροχοπέδη, στην απαιτούμενη από πλευράς ΔΟΠ τυποποίηση των διαδικασιών. Το προαναφερθέν γεγονός, αποτελεί και την περιοχή ανεπάρκειας της υφιστάμενης βιβλιογραφίας σε ότι αφορά την μελέτη της αλληλεπίδρασης του ανθρώπινου παράγοντα, με την ΔΟΠ, καθώς και τον χώρο ειδίκευσης της παρούσας εργασίας. Τα ευρήματα αυτής, κρίνονται εξαιρετικά ενδιαφέροντα, ενώ συνεισφέρουν στην υφιστάμενη έρευνα, αναδεικνύοντας μεθόδους περιορισμού της ποικιλότητας αποδιδόμενης σε συμπεριφορικές μεταβλητές, υπό το πρίσμα της Στρατηγικής Διοίκησης των Ανθρωπίνων Πόρων (ΣΔΑΠ). Συγκεκριμένα, στην βάση διενέργειας πρωτογενής έρευνας μέσω του υποδείγματος ServQual, η παρούσα ανέδειξε, αφ’ ενός την μοναδικότητα της αντιλαμβανόμενης ποιότητας υπηρεσίας από πλευράς του ανθρώπινου παράγοντα και αφ’ ετέρου την δυνατότητα, τυποποίησης των διαδικασιών με στρατηγικές παρεμβάσεις της ΔΑΠ. Στην βάση των επτά (7) διακριτών τύπων προσωπικότητας, όπως αυτές εντοπίζονται από το υπόδειγμα Strength Deployment Inventory (SDI), υπογραμμίσθηκε η δυνατότητα ομαδοποίησής τους και στρατηγικής αντιμετώπισής τους μέσω της ΔΑΠ στην διάσταση της ΔΟΠ.el
dc.format.extent144el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΔιοίκηση ανθρωπίνων πόρωνel
dc.subjectΔιοίκηση ολικής ποιότηταςel
dc.titleΟ ανθρώπινος παράγοντας στην διάσταση της ολικής ποιότηταςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterMBA TQM International - Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων – Ολική Ποιότητα με διεθνή προσανατολισμό (MBA TQM Int)el
dc.subject.keywordΣτρατηγική διοίκησηel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»