Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΒαλιανάτου, Βενετία
dc.date.accessioned2016-02-10T09:58:55Z
dc.date.available2016-02-10T09:58:55Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8393
dc.description.abstractΕνώ η παραγωγή βιοαιθανόλης συνεχίζει να επεκτείνεται παγκοσμίως, υπάρχουν ερωτήματα σχετικά με τις επιδόσεις της ως καύσιμο μεταφοράς σε περιβαλλοντικά θέματα, καθώς επίσης και με το κόστος αυτής. Για την αξιολόγηση της σε σχέση με τα ορυκτά καύσιμα έχουν καθιερωθεί μοντέλα ανάλυσης κύκλου ζωής (ΑΚΖ), με την βοήθεια των οποίων υπολογίζονται οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις τους και το κόστος από την παραγωγή μέχρι την τελική χρήση τους ως καύσιμα μεταφοράς. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάλυση κύκλου ζωής της χρήσης βιοαιθανόλης ως καύσιμο σε αυτοκίνητο, που παράγεται χρησιμοποιώντας ως πρώτες ύλες το ζαχαροκάλαμο, το καλαμπόκι και το σιτάρι. Κατά την ΑΚΖ θα εξεταστούν τα στάδια παραγωγής των πρώτων υλών, οι διεργασίες μετατροπής τους σε βιοαιθανόλη και τα συμπαραγόμενα προϊόντα. Η ΑΚΖ θα πραγματοποιηθεί με τη βοήθεια του μοντέλου «Global Emission Model of Integrated Systems, GEMIS, Version 4.81» του International Institute for Sustainability Analysis and Strategy (IINAS) με σημείο αναφοράς την ΑΚΖ της βενζίνης. Οι περιβαλλοντικές πλευρές που θα εξεταστούν είναι οι εκπομπές αερίων θερμοκηπίου, οι ατμοσφαιρικοί ρύποι, η χρήση μη ανανεώσιμων ενεργειακών πόρων, η χρήση γης, καθώς επίσης και το ιδιωτικό και κοινωνικό κόστος. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι αν και η βιοαιθανόλη και κυρίως εκείνη με πρώτη ύλη το ζαχαροκάλαμο, υπερτερεί σε σχέση με τη βενζίνη σε θέματα που αφορούν τη θέρμανση του πλανήτη και την εξάντληση των φυσικών πόρων, υπάρχουν τομείς όπως είναι η οξίνιση των φυσικών αποδεκτών, η δημιουργία αιθαλομίχλης και η γεωργική χρήση γης, όπου η επίδοση της είναι χειρότερη.el
dc.format.extent160el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΠεριβαλλοντικές απόψειςel
dc.titleΑνάλυση περιβαλλοντικών επιπτώσεων από τη παραγωγή και χρήση βιοκαυσίμων στα αυτοκίνητα (σε όλο το κύκλο ζωής και από τις πρώτες ύλες σιτάρι, καλαμπόκι, ζαχαροκάλαμο) : συγκριτική ανάλυσηel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Tμήμα Βιομηχανικής Διοίκησης και Tεχνολογίαςel
dc.corporate.nameΕθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Χημικών Μηχανικώνel
dc.contributor.masterΒιομηχανική Διοίκηση και Τεχνολογίαel
dc.subject.keywordΚαύσιμα μεταφοράςel
dc.subject.keywordΒιοαιθανόληel
dc.subject.keywordΑνάλυση Κύκλου Ζωής (ΑΚΖ)el
dc.subject.keywordΖαχαροκάλαμοel
dc.subject.keywordΚαλαμπόκιel
dc.subject.keywordGlobal Emission Model of Integrated Systems (GEMIS)el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»