Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΜανωλαράκη, Αικατερίνη-Ασπασία
dc.date.accessioned2006-07-05T10:19:43Z
dc.date.available2006-07-05T10:19:43Z
dc.date.issued2006-07-05T10:19:43Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/784
dc.description.abstractΣκοπός της εργασίας που υλοποιήθηκε γύρω από το θέμα αυτό ήταν η παρουσίαση μιας στρατηγικής προώθησης της Ελλάδας στο εξωτερικό. Αφού πρώτα καταγράφηκαν οι δυνάμεις και οι αδυναμίες της χώρας σε τουριστικό επίπεδο, αναγνωρίστηκαν κατόπιν οι ευκαιρίες και οι απειλές που έχουν παρουσιασθεί. Στην συνέχεια παρουσιάσθηκαν αναλυτικά οι βασικοί ανταγωνιστές της Ελλάδας. Ως βασικοί ανταγωνιστές ορίστηκαν η Τουρκία, η Ισπανία, η Πορτογαλία και η Αίγυπτος. Η επιλογή των χωρών αυτών έγινε με βάση μιας σειράς κριτηρίων, έτσι όπως έχουν δοθεί από τις διάφορες σχετικές μελέτες και κυρίως την μελέτη της εταιρίας Arthur Andersen. Η Ελλάδα διαθέτει το βασικό τουριστικό προϊόν. Όμως αυτό δεν είναι αρκετό για την διαφοροποιήσει και να την καταστήσει ανταγωνιστική. Είναι αρκετοί οι προορισμοί που διαθέτουν ένα παρεμφερές τουριστικό προϊόν, όπως η Τουρκία, Η Ισπανία, Η Πορτογαλία, Η Αίγυπτος, κ.α. Για να μπορέσει λοιπόν η χώρα μας να επιβιώσει τουριστικά πρέπει από την μια πλευρά να βελτιώσει τις βασικές και τις επιμέρους τουριστικές υποδομές. Κι από την άλλη να προωθηθεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να εδραιωθεί στην συνείδηση του κόσμου ως κύριος Ευρωπαϊκός προορισμός. Οι περισσότεροι συμφωνούν πως η ζήτηση για τον παγκόσμιο τουρισμό είτε θα μείνει στάσιμη, είτε θα αυξηθεί με πολύ χαμηλούς ρυθμούς έως το 2005. Επιπλέον ο ανταγωνισμός από τις χώρες με αρνητικές επιδόσεις για το 2002 θα είναι πολύ πιο έντονος τα επόμενα χρόνια. Άρα είναι βέβαιο πως ο τουρισμός μας πρέπει να τύχει εξαιρετικής προσοχής, για να μπορέσει όχι μόνο να διατηρήσει την θέση του στην διεθνή αγορά, αλλά και να προσφέρει, όπως έχει την δυνατότητα, πολύ περισσότερα στην εθνική οικονομία. Ένα από τα στοιχεία που είναι απαραίτητα προκειμένου κάτι τέτοιο να επιτευχθεί, είναι και η ενεργητική παρουσία μιας ολοκληρωμένης και συγκροτημένης επικοινωνιακής στρατηγικής
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoother
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΤουρισμός -- Διοίκηση και οργάνωση
dc.subjectΤουριστική πολιτική
dc.titleΣτρατηγικές προώθησης της Ελλάδας ως κύριου Ευρωπαϊκού προορισμού (συγκριτική ανάλυση των βασικών ανταγωνισμών)
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/784
europeana.typeIMAGE
dc.format.bytes1163025 bytes
dc.identifier.call338.4791 ΜΑΝ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»