Show simple item record

dc.contributor.authorΚαρβούνης, Κωνσταντίνος Γ.
dc.date.accessioned2006-05-26T10:19:00Z
dc.date.available2006-05-26T10:19:00Z
dc.date.issued2006-05-26T10:19:00Z
dc.identifier.urihttp://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/765
dc.description.abstractΗ εργασία αυτή έχει σκοπό να αποδελτιώσει το ευρύτερο οικονομικό, πολιτικό, κοινωνικό και τεχνολογικό πλαίσιο μέσα στο οποίο λειτουργούν οι πολυτελείς ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στη χώρα μας και ειδικότερα στην Αττική. Μελετά επίσης, ενδελεχώς το ιδιαίτερο ανταγωνιστικό (ή μικρό περιβάλλον) που παίζει καθοριστικό ρόλο στον τρόπο που οι εταιρίες αντιμετωπίζουν τον ανταγωνισμό, καθορίζουν την πολιτική τους, χαράσσουν μακροπρόθεσμες στρατηγικές και παράλληλα ετοιμάζονται ώστε, να αντεπεξέλθουν στις αντιξοότητες της αγοράς, από τη στιγμή που ο κλάδος είναι δυναμικά εξελισσόμενος και απρόβλεπτος. Τη ρευστότητα αυτή λοιπόν προσπαθούμε να ποσοτικοποιήσουμε, έτσι ώστε να καταστεί όσο το δυνατόν περισσότερο προβλέψιμη και λιγότερο, επικίνδυνη. Για το σκοπό αυτό, χρησιμοποιούμε τα εξής εργαλεία, που είναι διεθνώς αναγνωρισμένα και ευρέως χρησιμοποιούμενα τόσο στην επιστημονική όσο και βεβαίως στην επιχειρηματική κοινότητα: 1.Το Μοντέλο μελέτης του ευρύτερου εξωτερικού περιβάλλοντος όλου του κλάδου (P.E.S.T.) που αναλύει το πολιτικό, οικονομικό, κοινωνικό και τεχνολογικό περιβάλλον. Με τον τρόπο αυτό ο κλάδος ολόκληρος χωρίζεται σε τμήματα τα οποία χρήζουν ξεχωριστής προσέγγισης. 2. Το υπόδειγμα του M. Porter, για την ανάλυση του μικρό περιβάλλοντος των πολυτελών ξενοδοχείων. Πρόκειται για την πιο ολοκληρωμένη μορφή εξέτασης της οικογένειας των ομογενών επιχειρήσεων που απαρτίζουν εξ’ ορισμού κάθε βιομηχανικό κλάδο. 3. Την έννοια της Στρατηγικής Ομάδας. Δηλαδή, ενός ακόμα πιο κλειστού συνόλου επιχειρήσεων που παρουσιάζουν μεγάλες ομοιότητες μεταξύ τους και περαιτέρω διαχωρισμός τους θα ήταν αδύνατος. Τέλος, παρατίθεται ένας ικανός όγκος πληροφοριών υπό μορφή αριθμητικών δεδομένων (πινάκων και διαγραμμάτων), αλλά και άρθρων και παραπομπών, που συνεπικουρούν την πιο ολοκληρωμένη κατανόηση της εικόνας που δίνει ο κλάδος την συγκεκριμένη περίοδο εκπόνησης της παρούσας μελέτης.
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoother
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΞενοδοχεία -- Διοίκηση και οργάνωση -- Ελλάδα
dc.subjectΞενοδοχειακό μάνατζμεντ
dc.titleΣτρατηγικό μάνατζμεντ : ανάλυση εξωτερικού περιβάλλοντος των πολυτελών ξενοδοχείων Αθηνών
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttp://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/765
europeana.typeIMAGE
dc.format.bytes983273 bytes
dc.identifier.call647.94495 ΚΑΡ


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»