Show simple item record

dc.contributor.advisorΛάιος, Λάμπρος
dc.contributor.authorΤσιλιμπερδής, Νικόλαος
dc.date.accessioned2015-09-14T12:09:37Z
dc.date.available2015-09-14T12:09:37Z
dc.date.issued2001
dc.identifier.urihttp://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/7509
dc.description.abstractΗ έλευση του e-commerce μετέτρεψε την θεώρηση της αποθήκης από στατικό χαρακτήρα, σε αναπόσπαστο τμήμα του συνολικού supply chain. Η μόνη σταθερά που δεν θα αλλάξει ποτέ μέσα από το πέρασμα του χρόνου είναι, οι προσδοκίες του πελάτη. Αυτός που θα έχει την ικανότητα να διαφοροποιήσει την θέση του στην εξυπηρέτηση του πελάτη, θα έχει και την δυνατότητα να αυξήσει ή να χάσει μερίδια από την αγορά. Το πόσο γρήγορα ή όχι θα μπορέσει να αντιδράσει, εξαρτάται από την ταχύτητα και την εξυπηρέτηση του πελάτη Σε ένα κόσμο που ο πελάτης είναι ο βασιλιάς, η εκτέλεση ΤΗΣ παραγγελίας είναι το υπέρτατο γεγονός. Οι αποθήκες αλλά και τα κέντρα διανομής είναι η τελευταία ευκαιρία να φτάσει στον πελάτη σωστή η παραγγελία, στον σωστό χρόνο, ώστε να συναντήσει τις προσδοκίες του. Για τον λόγο αυτό οι αποθήκες έχουν πάψει να αποτελούν μόνο τον φυσικό χώρο αποθήκευσης. Μόνο μέσα από την ποιοτική πληροφόρηση θα μπορέσει μια αποθήκη να γίνει πραγματικά ωφέλιμη και αποδοτική. Γιατί μόνο τότε, οι αποθήκες αυτές θα βελτιώνονται με συνεχή ρυθμό. Και όταν αυτές θα βελτιώνονται, μαζί τους θα ακμάζουν και οι ίδιες οι εταιρείες. Για να γίνει όμως αυτό, απαιτούνται οι ενοποιήσεις των συστημάτων από computers, του εξοπλισμού της διαχείρισης των υλικών και της αποθήκευσης με το software της διαχείρισης των WMS.Οι πρωτεύοντες ρόλοι του Warehouse Management Software είναι να αυτοματοποιήσει την ροή πληροφορίας αλλά και να επιβλέπει όλες τις λειτουργίες της αποθήκης ή του κέντρου διανομής. Η χρήση της πληροφορίας καταφέρνει να ομαδοποιεί όλα τα βήματα που απαιτούνται μέσα στην αποθήκη, από την παραλαβή και την διαλογή μέχρι την αποστολή. Η συνεχής βελτίωση στην ποιοτική πληροφόρηση έχει ως αποτέλεσμα, την μείωση των σφαλμάτων αλλά και την ελαχιστοποίηση των μη παραγωγικών εργατικών χρόνων. Με αυτά, βελτιώνεται το επίπεδο εξυπηρέτησης των πελατών, το οποίο με την σειρά του οδηγεί σε μεγαλύτερες πωλήσεις το οποίο και αυτό με την σειρά του οδηγεί σε ανάπτυξη της εταιρείας. Από την στιγμή που ήδη έχει γίνει δυνατή η ποιοτική πληροφόρηση τότε, η απόκριση στους πελάτες είναι ταχεία οπότε και η ικανοποίηση του πελάτη είναι μεγάλη. Η ικανοποίηση του πελάτη θεωρείται δεδομένη και εξασφαλισμένη μόνο στην περίπτωση που όλα τα σφάλματα έχουν εξαλειφθεί. Για αυτό και η αποθήκη θα πρέπει να θεωρηθεί ως η αποδοτική και η δυναμική μονάδα που μεγιστοποιεί την ικανοποίηση του πελάτη.el
dc.format.extent88el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectWarehouses -- Management -- Softwareel
dc.subjectWarehouses -- Management -- Data processingel
dc.subjectLogistics -- Managementel
dc.subjectΑποθήκες -- Μάνατζμεντ -- Ηλεκτρονική επεξεργασία δεδομένωνel
dc.titleΥποστήριξη διοικητικών αποφάσεων με WMSel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Tμήμα Βιομηχανικής Διοίκησης και Tεχνολογίαςel
dc.identifier.call658.7'85 ΤΣΙel
dc.corporate.nameΕθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Χημικών Μηχανικώνel
dc.contributor.masterΟργάνωση και Διοίκηση Βιομηχανικών Συστημάτωνel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»