Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚάμπης, Δημήτριος
dc.contributor.authorΓκρίτσης, Γιάννης Κ.
dc.date.accessioned2015-09-14T06:15:28Z
dc.date.available2015-09-14T06:15:28Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/7462
dc.description.abstractΚύριος σκοπός της μελέτης αυτής είναι επίσης, η μελλοντική χρησιμοποίησή της, σαν πρότυπο μελετών, για την εμπορική αξιολόγηση ανάλογων αεροπορικών συνδέσεων. Στο πρώτο μέρος της μελέτης, αναφέρονται στοιχεία που προσδιορίζουν μεγέθη και τάσεις, στις προς σύνδεση αγορές, καθώς και το κοινωνικό, οικονομικό και πολιτικό περιβάλλον τους. Ειδικότερα αναφέρονται, στοιχεία για τον πληθυσμό, την παραγωγή, τα οικονομικά μεγέθη και τους ρυθμούς ανάπτυξης, καθώς και τις ακολουθούμενες πολιτικές, τόσο εντός της κάθε χώρας, όσο και στις μεταξύ τους σχέσεις. Αναφέρονται επίσης στοιχεία για τους αερομεταφορείς που δραστηριοποιούνται στην εξεταζόμενη σύνδεση, για το αεροπολιτικό περιβάλλον και τις μεταξύ τους συμφωνίες, καθώς επίσης και στοιχεία επιβατικής κίνησης, ναύλων και επιδόσεων αεροσκαφών για την συγκεκριμένη σύνδεση. Στο δεύτερο μέρος, αναλύεται η μεθοδολογία της προσέγγισης και του προσδιορισμού της μελλοντικής επιβατικής ζήτησης, για την συγκεκριμένη σύνδεση και για συγκεκριμένες χρονικές περιόδους, ώστε να προσδιορισθούν κατόπιν οι απαιτούμενες ώρες πτήσεων των αεροσκαφών, για την κάλυψη της ζήτησης αυτής. Η μέθοδος περιλαμβάνει τον προσδιορισμό γραμμικής συνάρτησης που περιγράφει την ζήτηση, με μεταβλητές την χρονική περίοδο και την επιβατική ζήτηση, βασισμένη σε ιστορικά στοιχεία επιβατικής κίνησης της αεροπορικής σύνδεσης. Περιλαμβάνει επίσης τον υπολογισμό του αριθμού των αεροπορικών θέσεων που απαιτούνται για την κάλυψη της προβλεπόμενης ζήτησης, καθώς επίσης και των απαιτούμενων ωρών πτήσεως. Στο τρίτο μέρος, αναλύεται το κοστολόγιο της χρήσης από τον αερομεταφορέα, ενός συγκεκριμένου τύπου αεροσκάφους για την δεδομένη αεροπορική σύνδεση, ώστε να προσδιορισθεί το κόστος ανά ώρα πτήσης του. Αναλυτικότερα, περιγράφονται οι συντελεστές που προσδιορίζουν τα λειτουργικά κόστη καθώς και τα άμεσα και έμμεσα σταθερά κόστη του αερομεταφορέα, καθώς και εναλλακτικό σχέδιο διαχείρισης των συντελεστών αυτών, ώστε να γίνει δυνατή η μείωση τους. Η επακόλουθη διαχείριση των παραπάνω συντελεστών διαμορφώνει και τα κόστη ωριαίας απασχόλησης των αεροσκαφών. Στο τέταρτο μέρος, αναλύεται η διαδικασία προσδιορισμού των στοιχείων, που θα επιτρέψουν την κατά το δυνατόν θετική εξασφάλιση της επιχειρηματικής απόφασης και τις παραπέρα ενέργειες.el
dc.format.extent105el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΠολιτική αεροπορίαel
dc.subjectΑερομεταφορέςel
dc.subjectAir linesel
dc.titleΑξιολόγηση αεροπορικής σύνδεσης Αθηνών Κιέβουel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.identifier.call387.733 4 ΓΚΡel
dc.contributor.masterMBA Tourism Management - Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων - Μάνατζμεντ Τουρισμούel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»