Εμφάνιση απλής εγγραφής

Δημιουργία συστήματος αλληλεπίδρασης ανθρώπου υπολογιστή για την εκμάθηση του σωστού τρόπου γραφής τον αριθμών με αναγνώριση χειρόγραφων χαρακτήρων και μοντελοποίηση χρηστών με την χρήση ασαφούς λογικής

dc.contributor.advisorΒίρβου, Μαρία
dc.contributor.authorΣταυρινίδης, Σταύρος Η.
dc.date.accessioned2015-09-13T15:28:28Z
dc.date.available2015-09-13T15:28:28Z
dc.date.issued2015-03
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/7444
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η ανάπτυξη μιας εφαρμογής για την εκμάθηση του σωστού τρόπου γραφής τον αριθμών, η οποία με την χρήση κάποιας μηχανής οπτικής αναγνώρισης χαρακτήρων (OCR) θα είναι σε θέση να αναγνωρίζει χειρόγραφους χαρακτήρες (αριθμούς) από φωτογραφίες οι οποίες τραβήχτηκαν με την χρήση κάμερας. Θα χρησιμοποιηθούν τεχνικές ψηφιακής επεξεργασίας εικόνας για τον καθαρισμό της εικόνας καθώς και για τον εντοπισμό και την απομόνωση της χρήσιμης πληροφορίας (αριθμός) από την αρχική φωτογραφία. Η εφαρμογή αυτή θα χρησιμοποιηθεί σαν πρόσθετη εφαρμογή ενός διαδραστικού και προσαρμοστικού συστήματος διδασκαλίας μαθηματικών για παιδιά με αυτισμό, βασισμένο στο αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών για μαθητές με αυτισμό, του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων. Επίσης, η πτυχιακή πραγματεύεται την μοντελοποίηση των μαθητών με την χρήση ασαφούς λογικής, η οποία ανήκει στον κλάδο της υπολογιστικής νοημοσύνης.el
dc.format.extent65el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΑυτιστικά παιδιά -- Εκπαίδευσηel
dc.subjectΜαθηματικά -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subjectΕκπαιδευτική τεχνολογίαel
dc.subjectΛογισμικό εφαρμογών -- Ανάπτυξηel
dc.subjectΕκπαίδευση -- Ηλεκτρονικοί υπολογιστές -- Προγράμματαel
dc.subjectAutistic children -- Educationel
dc.subjectMathematics -- Study and teachingel
dc.subjectEducational technologyel
dc.subjectApplication software -- Developmentel
dc.titleΔημιουργία συστήματος αλληλεπίδρασης ανθρώπου υπολογιστή για την εκμάθηση του σωστού τρόπου γραφής τον αριθμών με αναγνώριση χειρόγραφων χαρακτήρων και μοντελοποίηση χρηστών με την χρήση ασαφούς λογικήςel
dc.title.alternativeHuman Computer Interaction (HCI) system for learning the proper way of writing numbers using handwriting character recognition and user modeling using fuzzy logicel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.identifier.call371.92 ΣΤΑel
dc.description.abstractENThe purpose of this thesis is the development of an application for learning the proper way of writing numbers, which will be able to recognize handwritten characters from photographs using an optical character recognition engine (OCR). Digital image processing techniques will be used to image enhancement and to detect and extract the useful information (number) from the original picture. This application will be used as an add-on for an interactive and adaptive tutoring system for teaching math to children with autism, based on the curriculum for students with autism, by the Ministry of National Education and Religious Affairs. The thesis also deals with student modeling using fuzzy logic, which belongs to the computational intelligence field.el
dc.contributor.masterΠροηγμένα Συστήματα Πληροφορικήςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»