Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜποχώρης, Γεώργιος
dc.contributor.authorΖαμάνης, Δημήτριος Β.
dc.date.accessioned2015-09-10T08:31:08Z
dc.date.available2015-09-10T08:31:08Z
dc.date.issued2001
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/7394
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία αναφέρεται σε ένα αυξανόμενης σημασίας θέμα Διοίκησης των επιχειρήσεων, το Μοντέλο Επιχειρηματικής Αριστείας του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διοίκησης της Ποιότητας (EFQM) και εφαρμογή του Μοντέλου στον Οργανισμό Τηλεπικοινωνιών της Ελλάδος. Το πρώτο και δεύτερο κεφάλαιο του Α' θεωρητικού μέρους της εργασίας είναι μια επισκόπηση για τις αντιλήψεις που επικρατούσαν, την προτεραιότητα και σημασία που έδιναν οι διοικήσεις των επιχειρήσεων στην ποιότητα των προϊόντων και υπηρεσιών και τους παράγοντες που διαμόρφωσαν την συγκεκριμένη συμπεριφορά. Στη συνέχεια, στο τρίτο κεφάλαιο ακολουθούν εν συντομία, τα πρότυπα της σειράς ΕΝ ISO 9000. Τι είναι και τι δεν είναι τα Συστήματα Διασφάλισης Ποιότητας του προτύπου 9001, και το σημαντικό ρόλο που παίζουν στη υλοποίηση της φιλοσοφίας της Ολικής Ποιότητας. Το Ευρωπαϊκό Μοντέλο Επιχειρηματικής Αριστείας του EFQM, όπου εστιάζεται η συγκεκριμένη εργασία, είναι ένα στρατηγικό εργαλείο διοίκησης που δημιουργήθηκε από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Διοίκησης της Ποιότητας (EFQM) με σκοπό να βοηθήσει τις Ευρωπαϊκές επιχειρήσεις να βελτιώσουν την ανταγωνιστικότητα τους στις εσωτερικές και διεθνείς αγορές. Στο τέταρτο κεφάλαιο περιγράφονται και επεξηγούνται οι αρχές, η φιλοσοφία, τα κριτήρια καθώς και οι διάφορες προσεγγίσεις Μοντέλων Επιχειρηματικής Αριστείας που έχουν αναπτυχθεί σε πολλές χώρες όπως Baldridge, European, Australian, και Pyramid (Kanji). Οι λόγοι που οδήγησαν στην πιλοτική εισαγωγή του μοντέλου σε μία Τηλεπικοινωνιακή κυψέλη ή μονάδα του Οργανισμού Τηλεπικοινωνιών Ελλάδος είναι το θέμα του πρώτου κεφαλαίου του Β' πρακτικού μέρους της εργασίας . Η στροφή προς την Ποιότητα καθώς και η στρατηγική σημασία που αποκτά για τις Τηλεπικοινωνιακές επιχειρήσεις και τον ΟΤΕ, είναι οι ενότητες που εξετάζονται στο δεύτερο κεφάλαιο. Η διάχυση των εννοιών του μοντέλου Επιχειρηματικής Αριστείας στο προσωπικό του Οργανισμού δεν είναι κάτι που γίνεται από τη μια στιγμή στην άλλη στη διάρκεια ενός προγράμματος. Η πρωτοπόρος προσπάθεια για την «κατάκτηση Επιχειρηματικής Αριστείας» σε μια Υπηρεσιακή Λειτουργία του ΟΤΕ, η οποία περιγράφεται στο τέταρτο κεφάλαιο, ξεκίνησε με τη δέσμευση και ενεργό δράση της Μονάδας του Οργανισμού, εμπλέκοντας στη συνέχεια τα επόμενα ιεραρχικά επίπεδα, κατεβαίνοντας διαδοχικά στο υπόλοιπο προσωπικό έτσι ώστε ολοένα και περισσότεροι εργαζόμενοι κατανοούσαν και συμμετείχαν στην προσπάθεια αλλαγής της νοοτροπίας με σκοπό να στραφούν όλες οι δραστηριότητες προς μια κατεύθυνση. Το πέμπτο κεφάλαιο ασχολείται με την εφαρμογή του μοντέλου EFQM στην Τηλεπικοινωνιακή κυψέλη του ΟΤΕ.el
dc.format.extent155el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΟργανισμός Τηλεπικοινωνιών Ελλάδοςel
dc.subjectΔιοίκηση ολικής ποιότηταςel
dc.subjectΤηλεπικοινωνίες -- Ελλάδαel
dc.subjectTotal quality managementel
dc.subjectTelecommunication systems -- Greeceel
dc.titleΑναζήτηση επιχειρηματικής αριστείας εφαρμογή μοντέλου EFQM στον ΟΤΕel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.identifier.call384 ZAΜel
dc.contributor.masterMBA TQM International - Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων – Ολική Ποιότητα με διεθνή προσανατολισμό (MBA TQM Int)el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»