Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΑυγερινού, Στέλλα Μ.
dc.date.accessioned2006-04-06T13:29:22Z
dc.date.available2004-10-07T11:14:36Z
dc.date.available2006-04-06T13:29:22Z
dc.date.issued2004-12-01T11:14:36Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/732
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία, στοχεύει στην παρουσίαση και ανάλυση της εφαρμογής του ηλεκτρονικού εμπορίου στη νέα οικονομία. Το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί τον κυριότερο παράγοντα, στην ανάπτυξη του οποίου οφείλονται πολλές από τις νέες τάσεις στη δομή και τη λειτουργία των επιχειρήσεων. Το ηλεκτρονικό εμπόριο ωθεί στο μετασχηματισμό των επιχειρήσεων. Η αντίληψη της ηλεκτρονικής δικτύωσης πελατών, προμηθευτών και εταίρων αποτελεί πλέον σύγχρονη πραγματικότητα. Επικοινωνώντας άμεσα με τους πελάτες, οι επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να αποφύγουν τους υφάλους των παραδοσιακών μεσαζόντων και να διαμορφώσουν πιο στενές σχέσεις συνεργασίας με τους τελικούς καταναλωτές, βελτιώνοντας την εξυπηρέτηση και μειώνοντας το κόστος. Η δύναμη μεταφέρεται στους καταναλωτές, έχοντας πλέον απεριόριστη πρόσβαση στην πληροφόρηση, μέσω του διαδικτύου. Οι νέες υποκινούμενες από την τεχνολογία επιχειρήσεις, αλλά και οι παλαιότεροι παραδοσιακοί ανταγωνιστές χρησιμοποιούν και εκμεταλλεύονται το διαδίκτυο προκειμένου να αποκτήσουν περισσότερη καινοτομική δύναμη και αποτελεσματικότητα. Οι επιχειρήσεις καλούνται να διαμορφώσουν σαφές επιχειρηματικό σχέδιο και να αναπροσαρμόσουν τη στρατηγική τους θέση, προκειμένου να ακολουθήσουν τις εξελίξεις και να προστατεύσουν τη βιωσιμότητα και την αποτελεσματικότητά τους. Ο ρυθμός με τον οποίο λειτουργεί σήμερα ο επιχειρηματικός κόσμος και η ταχύτητα με την οποία επέρχονται οι αλλαγές στο εξωτερικό περιβάλλον εντείνονται δραματικά. Ο παραδοσιακός διαχωρισμός μεταξύ προμηθευτών, παραγωγών και καταναλωτών γίνεται λιγότερο εμφανής, ιδιαίτερα εξαιτίας της ανάπτυξης και επέκτασης των Extranets και Intranets, με τα οποία οι επιχειρήσεις έχουν πρόσβαση μεταξύ τους στα εσωτερικά λειτουργικά συστήματα και διαδικασίες. Η γνώση και η πληροφορία μετατρέπονται σε σημαντικό κεφάλαιο και πηγή ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΕνδοεπιχειρησιακά
dc.subjectΚαταναλωτές
dc.subjectΗλεκτρονικό εμπόριο
dc.subjectΝέα οικονομία
dc.subjectΔιεπιχειρησιακά
dc.titleΗλεκτρονικό επιχειρείν και στρατηγικό μάνατζμεντ: ανάλυση εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος, στρατηγική ηλεκτρονικού επιχειρείν, εφαρμογές στον τομέα των φαρμάκων
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/732
europeana.typeIMAGE
dc.format.bytes0 bytes


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»