Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠανηγυράκης, Γεώργιος
dc.contributor.authorΒούζας, Θωμάς Γ.
dc.date.accessioned2015-09-07T14:58:58Z
dc.date.available2015-09-07T14:58:58Z
dc.date.issued2001
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/7319
dc.description.abstractΣτόχος της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση και μελέτη της διαφημιστικής εκστρατείας των κυριότερων επωνυμιών συσκευασμένων χυμών κατά τα έτη 1997-2000. Παράλληλα, εξετάζεται ο τρόπος με τον οποίο σχεδιάζεται η διαφημιστική εκστρατεία των επωνυμιών χυμών και ο βαθμός που ο σχεδιασμός αυτός, συμβαδίζει με τα στάδια κατάρτισης και υλοποίησης ενός γενικού διαφημιστικού προγράμματος. Συμπληρωματικό υλικό που δίδεται στον αναγνώστη και υποστηρίζει, ουσιαστικά, την επίτευξη του παραπάνω στόχου, είναι η αναφορά στο ρόλο της διαφήμισης στο μίγμα επικοινωνίας, καθώς, και βασικές πληροφορίες για την αγορά των συσκευασμένων χυμών. Οι πληροφορίες αυτές, αφορούν στην εξέλιξη των όγκων πωλήσεων. στις κύριες κατηγορίες χυμών, στις βασικές γεύσεις και συσκευασίες και σε μεταβλητές μάρκετινγκ, όπως η τιμολόγηση και η διανομή. Γίνεται, επίσης σύντομη αναφορά στις κυριότερες εταιρίες που δραστηριοποιούνται στην αγορά των χυμών, στις αναμενόμενες μελλοντικές τάσεις στην αγορά των χυμών και, γενικά, δίνονται όλα εκείνα τα στοιχεία που θα βοηθήσουν τον αναγνώστη να κατανοήσει καλύτερα τη δομή και τις ιδιαιτερότητες της αγοράς των συσκευασμένων χυμών. Πηγές για την εκπόνηση της εργασίας αποτέλεσαν η σχετική βιβλιογραφία, συνεντεύξεις με στελέχη της αγοράς, αποτελέσματα σχετικών ερευνών, υλικό από διαφημιστικές εταιρίες, web sites εταιριών ή επωνυμιών και, τέλος, δημοσιεύματα του κλαδικού τύπου.el
dc.format.extent133el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΔιαφήμιση -- Ελλάδα -- 1870-1940el
dc.subjectAdvertising -- Greece -- 1870-1940el
dc.titleΗ διαφήμιση στην αγορά των συσκευασμένων χυμών (1997-2000): παρουσιάση και αξιολόγηση της διαφημιστικής εκστρατείας των κυριοτέρων επωνυμιών συσκεασμένων χυμών για το διάστημα 1997-2000el
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.identifier.call659.1 BOΥel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ)el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»