Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣαμπράκος, Ευάγγελος
dc.contributor.authorΠάτσια, Παρασκευή
dc.date.accessioned2015-09-06T06:34:04Z
dc.date.available2015-09-06T06:34:04Z
dc.date.issued2014-08-05
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/7276
dc.description.abstractΑντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι οι συνδυασμένες μεταφορές στον άξονα Βορρά - Νότου στον ελλαδικό χώρο και ειδικότερα οι προοπτικές ανάπτυξης υπηρεσιών συνδυασμένης οδικής - σιδηροδρομικής μεταφοράς στον άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Συγκεκριμένα η μελέτη περίπτωσης θα αφορά την νέα υπηρεσία συνδυασμένης οδικής - σιδηροδρομικής μεταφοράς intermodal Cargo Shuttle (iCS) με καθημερινό δρομολόγιο Θριάσιο - Θεσσαλονίκη- Θριάσιο, την οποία εγκαινίασε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στις 9-12-2013. Στόχος της εργασίας, μέσα από την καταγραφή της διαδικασίας οργάνωσης και των αποτελεσμάτων από την μέχρι τώρα λειτουργία της υπηρεσίας iCS , είναι η διερεύνηση των προοπτικών ανάπτυξης και βιωσιμότητας της εν λόγω υπηρεσίας. Γίνεται μια περιγραφή του συστήματος των συνδυασμένων μεταφορών στην Ευρώπη (κατηγορίες υπηρεσιών, μερίδιο αγοράς ανά υπηρεσία, εμπλεκόμενοι φορείς, πελάτες, εμπορεύματα και μεταφερόμενες μονάδες, τεχνικοί περιορισμοί) και αναφορά σε όλους εκείνους τους παράγοντες που πρέπει να λαμβάνονται υπόψη για την ανάπτυξη και αποτελεσματική λειτουργία τους.Επίσης, γίνεται αναφορά στη διαδικασία οργάνωσης της υπηρεσίας iCS. Αρχικά, αναλύεται η υπάρχουσα κατάσταση των χερσαίων εμπορευματικών μεταφορών στην Ελλάδα (μερίδιο οδικών-σιδηροδρομικών, μεταφερόμενα εμπορεύματα, συνδυασμένες μεταφορές), ενώ στη συνέχεια θα γίνεται αναφορά στην μελέτη για την πιθανή ζήτηση της υπό οργάνωσης υπηρεσίας και των βασικών απαιτήσεων των δυνητικών πελατών. Τέλος παρουσιάζονται οι βασικοί προβληματισμοί και τα ζητήματα που απασχόλησαν την ομάδα οργάνωσης της υπηρεσίας. Στο τέταρτο κεφάλαιο αποτυπώνονται τα αποτελέσματα της πιλοτικής λειτουργίας της υπηρεσίας (πελάτες, όγκοι διακίνησης κλπ) και γίνεται η αξιολόγηση αυτής από την πλευρά των χρηστών (έρευνα ικανοποίησης πελατών), και τέλος στο πέμπτο κεφάλαιο γίνεται μια εκτίμηση των προοπτικών συνέχισης και ανάπτυξης της υπηρεσίας και των θεμάτων που χρήζουν επιπλέον βελτιώσεις ή επιπλέον μελέτη στις υπό εξέταση υπηρεσίες.el
dc.format.extent85el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕμπορεύματα -- Μεταφορέςel
dc.subjectΟδικές μεταφορέςel
dc.subjectΣιδηρόδρομοιel
dc.subjectΜεταφορέςel
dc.subjectFreight and freightageel
dc.subjectRailroads -- Freightel
dc.subjectTransportation, Automotiveel
dc.subjectRoadsel
dc.titleΟι συνδυασμένες μεταφορές στον άξονα Βορρά - Νότου στον ελλαδικό χώρο: μελέτη περίπτωσης «Υπηρεσία συνδυασμένης μεταφοράς iCS»el
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Tμήμα Βιομηχανικής Διοίκησης και Tεχνολογίαςel
dc.identifier.call388.11 ΠΑΤel
dc.corporate.nameΕθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Χημικών Μηχανικώνel
dc.contributor.masterΟργάνωση και Διοίκηση Βιομηχανικών Συστημάτωνel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»