Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΝτάνος, Σταμάτιος Α.
dc.date.accessioned2006-04-06T13:14:27Z
dc.date.available2006-04-T11:14:36Z
dc.date.available2006-04-06T13:14:27Z
dc.date.issued2004-01-01T11:14:36Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/723
dc.description.abstractΗ ταχεία αύξηση του αριθμού των IX οχημάτων για ικανοποίηση της αυξανόμενης ανάγκης μετακίνησης, υποκινεί σειρά προβλημάτων. Άμεση συνέπεια είναι η αύξηση στην κατανάλωση ενέργειας και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι ο υπολογισμός της κατανάλωσης ενέργειας και εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2), στον τομέα των επιβατικών μετακινήσεων με ΙΧ αυτοκίνητα. Για το σκοπό αυτό, εφαρμόζονται οικονομετρικά μοντέλα για εκτίμηση της κυριότητας ΙΧ οχημάτων βάσει της οποίας υπολογίζεται η κατανάλωση ενέργειας και οι εκπομπές άνθρακα. Χρησιμοποιείται η μέθοδος της βιβλιογραφικής επισκόπησης, της έρευνας ερωτηματολογίου και της στατιστικής επεξεργασίας χρονολογικών δεδομένων από κρατικούς και ιδιωτικούς φορείς. Στην επισκόπηση βιβλιογραφίας πραγματοποιείται αξιολόγηση θεωριών για τα επιβατικά οχήματα και το μεταφορικό έργο, με διαχωρισμό σε σωρευτικό (aggregate) και αναλυτικό (disaggregate) επίπεδο. Επιπλέον, εντοπίζονται παράγοντες που σχετίζονται με την αύξηση του στόλου των οχημάτων και του μεταφορικού έργου ενώ παρατίθενται μοντέλα κυριότητας οχημάτων, όπως αναφέρονται σε σχετικές δημοσιεύσεις. Ακολουθεί συλλογή στοιχείων για περίοδο 33 ετών (1970-2002) και κατάστρωση βάσης σωρευτικών (aggregate) δεδομένων για το σύνολο της χώρας, ενώ πραγματοποιείται έρευνα ερωτηματολογίου για αποτύπωση της παρούσας κατάστασης. Τα μοντέλα ιδιοκτησίας ΙΧ οχημάτων που εντοπίστηκαν στην βιβλιογραφία, προσαρμόζονται στα δεδομένα της Ελλάδας. Ακολούθως προτείνεται σειρά βελτιωμένων μοντέλων, με χρήση πολλαπλής παλινδρόμησης, ενώ γίνεται εκτενής έλεγχος της αξιοπιστίας τους υπό συγκεκριμένα στατιστικά κριτήρια. Τα αποτελεσματικότερα μοντέλα χρησιμοποιούνται για πρόβλεψη, με ορίζοντα το 2010. Σύμφωνα με την πρόβλεψη της ιδιοκτησίας οχημάτων, τελικά υπολογίζεται η κατανάλωση ενέργειας και οι εκπομπές άνθρακα του τομέα των επιβατικών οδικών μετακινήσεων, έπειτα από εφαρμογή κατάλληλων συντελεστών εκπομπών.
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΑτμόσφαιρα
dc.subjectΚαύσιμα
dc.subjectΆνθρακας, Μονοξείδιο του
dc.titleΣυγκριτική αξιολόγηση σωρευτικών μοντέλων ιδιοκτησίας ΙΧ αυτικινήτων για πρόβλεψη κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO2 στις οδικές επιβατικές μεταφορές : περίπτωση της Ελλάδας
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/723
europeana.typeIMAGE
dc.format.bytes1466158 bytes


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»