Show simple item record

dc.contributor.authorΚουτσογεωργόπουλος, Σπυρίδων Π.
dc.date.accessioned2015-09-02T15:51:34Z
dc.date.available2015-09-02T15:51:34Z
dc.date.issued2001
dc.identifier.urihttp://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/7108
dc.description.abstractΗ εργασία παρουσιάζει τα Πληροφοριακά Συστήματα για τη διοίκηση ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, μελετώντας τη περίπτωση του ξενοδοχείου Αστήρ Παλάς Βουλιαγμένης. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζονται, μέσα από ανασκόπηση της βιβλιογραφίας, οι βασικές έννοιες που αφορούν στα Πληροφοριακά Συστήματα, όπως δεδομένα - πληροφορίες - αποφάσεις - ασφάλεια δεδομένων κλπ. Επίσης παρουσιάζονται οι διακρίσεις των Πληροφοριακών Συστημάτων ανάλογα με το επίπεδο διοίκησης που εξυπηρετούν και καταγράφονται οι γενικές αρχές ανάπτυξης πληροφοριακών συστημάτων. Στο δεύτερο κεφάλαιο καταγράφονται οι βασικές λειτουργίες μίας τυπικής ξενοδοχειακής επιχείρησης. Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζεται και αναλύεται η ξενοδοχειακή εταιρεία Αστήρ Παλάς Βουλιαγμένης. Συγκεκριμένα παρουσιάζεται η ιστορική εξέλιξη της εταιρείας, αναλύεται η οργάνωση της, παρουσιάζεται το προϊόν της. Αναλύεται επίσης η χρηματοοικονομική κατάσταση της εταιρείας και συγκρίνεται με τον ανταγωνισμό, όπου φαίνεται η ικανοποιητική κατάσταση της. Επίσης παρουσιάζεται η στρατηγική της. Στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζεται και αναλύεται το Πληροφοριακό Σύστημα του ξενοδοχείου Αστήρ Παλάς Βουλιαγμένης. Η ικανοποιητική κατάσταση του ΠΣ φαίνεται και από τα συμπεράσματα εμπειρικής έρευνας μεταξύ των χρηστών του συγκεκριμένου Πληροφοριακού Συστήματος, η οποία παρουσιάζει καλή ικανοποίηση από την χρήση των ΠΣ του ξενοδοχείου. Αναλύοντας, ξεχωριστά, το κάθε ΠΣ του ξενοδοχείου παρουσιάζονται και προτάσεις για τη βελτίωση των. Στο τελευταίο κεφάλαιο, πέμπτο, παρουσιάζεται ξεχωριστά το πληροφοριακό σύστημα διαχείρισης επιχειρησιακών πόρων (ERP) Sap R3, το οποίο πρόσφατα εγκαταστάθηκε στο ξενοδοχείο για την υποστήριξη της οικονομικής διαχείρισης. Παρουσιάζεται η μεθοδολογία εγκατάστασης του καθώς και τα οφέλη από την αναδιάρθρωση των ανθρωπίνων πόρων και την σημαντική και άμεση πληροφόρηση που παρέχει.el
dc.format.extent262el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΠληροφοριακά συστήματα -- Διοίκηση και οργάνωσηel
dc.subjectInformation systems -- Managementel
dc.subjectΞενοδοχειακές επιχειρήσειςel
dc.subjectHotelsel
dc.titleΠληροφοριακά συστήματα για τη διοίκηση ξενοδοχειακών επιχειρήσεων: η περίπτωση του ξενοδοχείου Αστήρ Παλάς Βουλιαγμένηςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.identifier.call005.3 KOΥel
dc.contributor.masterMBA Tourism Management - Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων - Μάνατζμεντ Τουρισμούel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»