Show simple item record

dc.contributor.advisorΤσόγκας, Μάρκος - Μάριος
dc.contributor.authorΣακκή, Αικατερίνη Ν.
dc.date.accessioned2015-07-16T09:53:08Z
dc.date.available2015-07-16T09:53:08Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6862
dc.description.abstractΗ παρούσα μελέτη προσπάθησε να μελετήσει το βαθμό επιρροής των διαθέσιμων μέσων προώθησης τόσο στις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών των επιχειρήσεων του κλάδου της μεταποίησης χάρτου πολυτελείας, και των άμεσα εμπλεκόμενων εταιρειών του κλάδου των γραφικών τεχνών και του κλάδου της βιομηχανίας γάμου και βάπτισης που συναλλάσσονται με πελάτες λιανικής πώλησης στον ελλαδικό χώρο, όσο στην επιλογή των προμηθευτών από τους επαγγελματίες των προαναφερθέντων κλάδων. Η επισκόπηση της βιβλιογραφίας των τελευταίων ετών και τα μέχρι τώρα διαθέσιμα δευτερογενή στοιχεία κατέδειξαν την απουσία αντίστοιχης έρευνας στον ελλαδικό χώρο για τους συγκεκριμένους κλάδους. Οι περισσότερες έρευνες αφορούν B2C και Β2Β marketing γενικά χωρίς να επικεντρώνονται σε κάποιο συγκεκριμένο κλάδο ή εστιάζουν μόνο στην αξία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης χωρίς να τονίζουν εξίσου τη σημασία της διαπροσωπικής επικοινωνίας με το word of mouth, που παρά την τεχνολογική πρόοδο συνεχίζει να ισχυροποιείται. Συνεπώς, η παρούσα μελέτη αποτελεί μία πρώτη απόπειρα εξαγωγής συμπερασμάτων για τους προαναφερθέντες κλάδους στη χώρα μας. Η παρούσα μελέτη βασίστηκε στην μεθοδολογία της επιστημονικής έρευνας που περιλαμβάνει την ανάλυση της κατάστασης, τη συλλογή και ανάλυση στοιχείων και τη διατύπωση συμπερασμάτων. Τα διαθέσιμα δευτερογενή στοιχεία αποτέλεσαν τη βάση για τη διατύπωση υποθέσεων, την οποία ακολούθησε έρευνα με τη μορφή ερωτηματολογίου για τη συλλογή πρωτογενών στοιχείων. Τα αποτελέσματα της μελέτης επικυρώνουν τις υποθέσεις για τη σημασία των νέων τεχνολογιών και των μέσων προώθησης που προκύπτουν από αυτές. Πρωτίστως όμως καταδεικνύουν πως παρά την παγκοσμιοποίηση του εμπορίου και του διαδικτύου με τη συνεπακόλουθη διεύρυνση των επιλογών των αγοραστικών αποφάσεων, η αξία και η επιρροή της διαπροσωπικής επικοινωνίας στα γεωγραφικά όρια της χώρας μας παραμένει μεγάλη τόσο στην επιλογή προμηθευτών από τους επαγγελματίες όσο και στην προτίμηση του καταναλωτή απέναντι στους επαγγελματίες των κλάδων αυτών. Επιπροσθέτως, καταδεικνύει την φθίνουσα πορεία του έντυπου λόγου και των παραδοσιακών εκθέσεων, τη μετατόπιση της κυριαρχίας από τα έντυπα μέσα στα οπτικοακουστικά, καθώς και το μετασχηματισμό των μέσων μαζικής επικοινωνίας προς την ανάπτυξη ολοκληρωμένων και ψηφιακών επικοινωνιακών συστημάτων. Τέλος, αναδεικνύεται η βαρύτητα του word of mouth όχι μόνο ως επικρατούν μέσο προώθησης της επιχείρησης, αλλά και ως σημαντικό και υπολογίσιμο μέσο εύρεσης του προμηθευτή από τους επαγγελματίες του κλάδου. Παράλληλα με τα αποτελέσματα της έρευνας παρατίθενται οι περιορισμοί της έρευνας και οι προβληματισμοί σχετικά με τους προαναφερθέντες κλάδους, καθώς και τρόποι αξιοποίησης των αποτελεσμάτων της έρευνας τόσο από τα στελέχη των επιχειρήσεων όσο και για μελλοντικές έρευνες.el
dc.format.extent132el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΒιομηχανικό μάρκετινγκel
dc.subjectΈρευνα αγοράςel
dc.subjectΠροϊόντα χαρτιού -- Βιομηχανία και εμπόριοel
dc.subjectIndustrial marketingel
dc.subjectMarket surveysel
dc.subjectPaper products industryel
dc.titleΕφαρμοσμένο βιομηχανικό μάρκετιγνκ: το παράδειγμα του κλάδου της βιομηχανίας μεταποίησης χάρτου στην Ελλάδαel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.identifier.call658.8 ΣΑΚel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»