Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚουρεμένος, Αθανάσιος
dc.contributor.authorΠολυχρονιάδης, Κωνσταντίνος
dc.date.accessioned2015-07-15T11:15:37Z
dc.date.available2015-07-15T11:15:37Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6848
dc.description.abstractΣτην παρούσα διπλωματική εργασία θα γίνει αρχικά μια ιστορική αναδρομή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και θα ακολουθήσει η αναλυτική παρουσίασή τους, που περιλαμβάνει τους βασικούς ορισμούς, τις λειτουργίες τους, τις αλλαγές που φέρνουν στο marketing, το πως συμπληρώνουν το παραδοσιακό marketing, καθώς και τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που προκύπτουν από την αξιοποίησή τους. Παράλληλα, παρουσιάζονται σημαντικές έρευνες που δείχνουν πως αντιμετωπίζουν παγκοσμίως οι CMOs τη ραγδαία ανάπτυξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και ποια είναι η παρουσία των Ελλήνων χρηστών του Διαδικτύου σε αυτά και ειδικά στο Facebook που αποτέλεσε και πηγή των δεδομένων της έρευνας που διενεργήθηκε στο πλαίσιο της εργασίας. Στη συνέχεια θα αναλυθεί η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε για την εκπόνηση της έρευνας αυτής και θα παρουσιαστούν τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματά της. Στόχος της διπλωματικής εργασίας δεν είναι η παράθεση βιβλιογραφίας, αλλά το κατά πόσο αυτή επιβεβαιώνεται ή όχι μέσω της λήψης δείγματος διαφημίσεων από το πιο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης, που είναι το Facebook.el
dc.format.extent93el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectFacebook (Electronic resource)el
dc.subjectInternet marketingel
dc.subjectInternet advertisingel
dc.subjectSocial media -- Marketingel
dc.subjectSocial marketingel
dc.subjectOnline social networksel
dc.titleSocial media marketing: η περίπτωση του Facebookel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.identifier.call658.872 ΠΟΛel
dc.contributor.masterMBA TQM International - Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων – Ολική Ποιότητα με διεθνή προσανατολισμό (MBA TQM Int)el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»