Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓεωργόπουλος, Νικόλαος
dc.contributor.authorΠαπαδανιήλ, Βασίλειος
dc.date.accessioned2015-07-14T12:36:35Z
dc.date.available2015-07-14T12:36:35Z
dc.date.issued2014-10-28
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6831
dc.description.abstractΗ συνεχής ανάπτυξη των mobile συσκευών και συστημάτων, η εκτεταμένη χρήση του Διαδικτύου, οι ραγδαίες εξελίξεις στις ασύρματες τεχνολογίες, η αυξημένη ζήτηση για υψηλής ταχύτητας διαδραστικές υπηρεσίες πολυμέσων καθώς και η αυξανόμενη ανάγκη για ασφαλή ασύρματη επικοινωνία, οδήγησε στην ανάπτυξη του mobile commerce και στην καθιέρωση του στον επιχειρηματικό κόσμο. Η συνεχής βελτίωση των ασύρματων τεχνολογιών, ιδιαίτερα ως προς την ευελιξία και την ευχρηστία, οδήγησε στην παροχή διαφόρων υπηρεσιών στους χρήστες, ανεξαρτήτως θέσης και χρόνου. Σήμερα το mobile commerce (m-commerce) έχει εδραιωθεί σε αρκετούς τομείς της ζωής μας, προσφέροντας μας πληθώρα υπηρεσιών. Δεν είναι μόνο ένα ευρέως αποδεκτό «εργαλείο» για τους χρήστες, αλλά χρησιμοποιείται επίσης και ως ένα δημοφιλές μέσο για τις επιχειρήσεις και το εμπόριο. Η παρούσα εργασία παρέχει μια επισκόπηση των κύριων εννοιών και του βασικού πλαισίου του m-commerce. Σκοπός της είναι η κατανόηση των βασικών στοιχείων και ζητημάτων του m-commerce, η αξιολόγηση των συνεπειών, θετικών και αρνητικών, από τις τρέχουσες και μελλοντικές προσφερόμενες υπηρεσίες καθώς και ο εντοπισμός νέων επιχειρηματικών προοπτικών. Στην εργασία ορίζουμε το m- commerce ως μια δραστηριότητα για τη διενέργεια συναλλαγών ηλεκτρονικού εμπορίου μέσω φορητών τερματικών και ασύρματων δικτύων. Για την καλύτερη κατανόηση πραγματοποιείται μια συνοπτική ανάλυση μιας επιχείρησης (Τράπεζας), που εφαρμόζει το m-commerce και τον αντίκτυπο που έχει στην ίδια και στους πελάτες της.el
dc.format.extent163el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subjectΤράπεζες και τραπεζικές εργασίες -- Τεχνολογικές καινοτομίεςel
dc.subjectElectronic commerceel
dc.subjectMobile commerceel
dc.subjectBanks and banking, Mobileel
dc.titleMobile commerceel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.identifier.call332.1 ΠΑΠel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»