dc.contributor.advisor | Βίρβου, Μαρία | |
dc.contributor.author | Παπαχρήστου, Βαρβάρα Μ. | |
dc.date.accessioned | 2015-02-24T10:32:20Z | |
dc.date.available | 2015-02-24T10:32:20Z | |
dc.date.issued | 2015-02-24T10:32:20Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6335 | |
dc.description.abstract | Σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι η δημιουργία ενός δυναμικού συστήματος για την εκμάθηση του μαθήματος της Ιστορίας της Α’ τάξης Γυμνασίου. Η εφαρμογή αποτελείται από τη θεωρία του μαθήματος, καθώς και τις αντίστοιχες ασκήσεις με διάφορους βαθμούς δυσκολίας. Υπάρχουν τρία επίπεδα δυσκολίας (Επίπεδο 1 : Εύκολο, Επίπεδο 2 : Μέτριο, Επίπεδο 3 : Δύσκολο). Χρήστες του συστήματος αποτελούν μαθητές και καθηγητές. Ο μαθητής κατά την πρώτη του επαφή με το σύστημα συμπληρώνει ένα αρχικό τεστ και σύμφωνα με τον αριθμό των σωστών απαντήσεων κατατάσσεται στο αντίστοιχο επίπεδο δυσκολίας. Ο μαθητής έχει τη δυνατότητα να μεταπηδήσει επίπεδο, εφόσον ολοκληρώσει όλες τις ασκήσεις του τρέχοντος επιπέδου. Όταν ο μέσος όρος βαθμολογίας του μαθητή κυμαίνεται από 0 έως 33 % τότε κατατάσσεται στο Επίπεδο 1, από 34 έως 66 % στο Επίπεδο 2, διαφορετικά στο Επίπεδο 3. Επιπλέον, ο μαθητής έχει τη δυνατότητα να διαβάσει την αντίστοιχη θεωρία. Η θεωρία και οι ασκήσεις εισάγονται στο σύστημα από τον καθηγητή. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Ιστορία -- Σπουδή και διδασκαλία (Μέση) -- Μεθοδολογία | |
dc.subject | Διαδίκτυο (Internet) στην εκπαίδευση | |
dc.subject | Διδασκαλία βοηθούμενη από ηλεκτρονικό υπολογιστή | |
dc.subject | Εκπαίδευση -- Πληροφορική | |
dc.title | Ιστοσελίδα εκμάθησης ιστορίας Α' τάξης Γυμνασίου | |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6335 | |
dc.identifier.call | 371.334 ΠΑΠ | |