Show simple item record

dc.contributor.advisorΤσόγκας, Μάρκος - Μάριος
dc.contributor.authorΝτίτορας, Χρήστος Θ.
dc.date.accessioned2013-12-23T08:00:13Z
dc.date.available2013-12-23T08:00:13Z
dc.date.issued2013-12-23T08:00:13Z
dc.identifier.urihttp://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5646
dc.description.abstractΤα κοινωνικά μέσα αποτελούν τα νέα εργαλεία μάρκετινγκ των επιχειρήσεων. Τα κοινωνικά μέσα είναι ο χώρος όπου οι καταναλωτές συγκεντρώνονται και οι επιχειρήσεις θέλουν να είναι παρών έτσι ώστε να αλληλεπιδράσουν μαζί τους. Η επιτυχία των σύγχρονων επιχειρήσεων οφείλεται εν μέρει στο εάν θα τα χρησιμοποιήσουν αποτελεσματικά. Τα συγκεκριμένα εργαλεία προκαλούν αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων και φέρνουν νέες προκλήσεις για τα στελέχη του μάρκετινγκ. Μία από τις σημαντικότερες προκλήσεις για τις επιχειρήσεις είναι το πώς θα τα διαχειριστούν και πώς θα τα ενσωματώσουν στην στρατηγική μάρκετινγκ τους έτσι ώστε να εκμεταλλευτούν τις δυνατότητες και τα οφέλη που τους παρέχουν. Αν και είναι ξεκάθαρο ότι τα κοινωνικά μέσα αποτελούν ένα ισχυρό εργαλείο μάρκετινγκ, πολλές επιχειρήσεις οι οποίες συμμετέχουν σε αυτά δεν δημιουργούν αποτελεσματική στρατηγική social media marketing και δεν προσεγγίζουν τους καταναλωτές με κατάλληλες τακτικές και ενέργειες μάρκετινγκ, με αποτέλεσμα να μην εκμεταλλεύονται τις ευκαιρίες που τους παρέχουν αυτά. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνηθεί η χρήση των κοινωνικών μέσων (social media) ως εργαλείο μάρκετινγκ μέσα από μια ολιστική προσέγγιση. Θα αναλυθούν διάφορα θέματα γύρω από τα κοινωνικά μέσα έτσι ώστε να εντοπιστούν οι δυνατότητες που παρέχουν στις επιχειρήσεις και το πώς αυτές μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν αποτελεσματικά έτσι ώστε να αξιοποιήσουν τη δύναμη των μέσων αυτών. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια σύντομη εισαγωγή στην εργασία, αναφέρεται ο σκοπός και οι στόχοι της και παρουσιάζεται η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε, η οποία είναι η κριτική ανασκόπηση της βιβλιογραφίας. Μετέπειτα, στο δεύτερο κεφάλαιο της εργασίας αναλύονται οι βασικές έννοιες που σχετίζονται με τα κοινωνικά μέσα και παρουσιάζονται τα θεμελιώδη συστατικά στοιχεία αυτών. Επίσης, γίνεται μια σύντομη ανάλυση στην επίδραση των κοινωνικών μέσων στους καταναλωτές και στις επιχειρήσεις. Εν συνέχεια, στο τρίτο κεφάλαιο εξετάζονται διάφορα θέματα σχετικά με τη χρήση των κοινωνικών μέσων από τους καταναλωτές. Μετέπειτα, στο τέταρτο κεφάλαιο αναλύεται εκτενώς η χρήση των κοινωνικών μέσων ως εργαλείο μάρκετινγκ. Τέλος, στο πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα συμπεράσματα της εν λόγω εργασίας, οι περιορισμοί της και κάποιες προτάσεις για περαιτέρω έρευνα.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectOnline social networks
dc.subjectΕπιχειρήσεις
dc.subjectΜάρκετινγκ
dc.subjectΔιαδικτυακό μάρκετινγκ
dc.subjectΚαταναλωτές
dc.titleΟλιστική προσέγγιση των social media από την οπτική του μάρκετινγκ
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttp://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5646
dc.identifier.call658.84 ΝΤΙ


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»