Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΛάιος, Λάμπρος
dc.contributor.authorΚατσαντώνη, Ελένη
dc.date.accessioned2013-06-18T09:10:17Z
dc.date.available2013-06-18T09:10:17Z
dc.date.issued2013-06-18T09:10:17Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5474
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την συνδυασμένη μεταφορά και επικεντρώνεται στην εφαρμογή της στην εφοδιαστική αλυσίδα του τομέα δημητριακών της Nestle. Η συνδυασμένη μεταφορά αφορά την μετακίνηση των εμπορευμάτων με ένα μοναδιαίο φορτίο ή όχημα φόρτωσης που χρησιμοποιεί επιτυχώς τα διάφορα μέσα μεταφοράς χωρίς το χειρισμό των ίδιων των αγαθών κατά την αλλαγή μεταξύ τους. Εξαιτίας της «ενοποιημένης» μορφής αυτής, που συμβάλει στην ευκολότερη διακίνηση αγαθών μεταξύ των διάφορων μεταφορικών μέσων, παρουσιάζει μια αυξητική τάση στο μερίδιο της αγοράς γεγονός στο οποίο συμβάλλει πέρα από το οικονομικό όφελος και η αυξανόμενη διεθνής μεταφορά. Υπάρχουν δέκα δυνατοί συνδυασμοί υπηρεσιών συνδυασμένης μεταφοράς: (1) τρένο-φορτηγό, (2) τρένο- θάλασσα, (3) τρένο-αέρας (4) τρένο - αγωγός (5) φορτηγό - αέρας (6) φορτηγό- θάλασσα (7) φορτηγό -αγωγός (8) θάλασσα - αγωγός, (9) θάλασσα- αέρας και (10) αέρας - αγωγός. Η συνδυασμένη μεταφορά οφείλει τη θεαματική της ανάπτυξη και στη χρησιμοποίηση των τεράστιων, ατσάλινων εμπορευματοκιβωτίων (containers). Πράγματι, η συσκευασία των εμπορευμάτων εντός των εμπορευματοκιβωτίων είναι απλή, οικονομική, η μεταφορά ασφαλής και ο χρόνος μεταφόρτωσης στα διαφορετικά μεταφορικά μέσα αρκετά μειωμένος. Η μεταφορά συνήθως αντιπροσωπεύει το σημαντικότερο στοιχείο στις δαπάνες logistics για τις περισσότερες εταιρείες. Η μεταφορά φορτίων έχει παρατηρηθεί ότι απορροφά ανάμεσα στο 1/3 και 2/3 του συνολικού κόστους των logistics. Προκειμένου να λυθεί το θέμα επιλογής της υπηρεσίας μεταφοράς, πρέπει να αναλυθεί μέσα από το πρίσμα κάποιων χαρακτηριστικών που είναι βασικά σε όλες τις υπηρεσίες, όπως η τιμή, ο μέσος χρόνος μεταφοράς , τη μεταβλητότητα αυτού και τις απώλειες και τη ζημιά. Τα τελευταία χρόνια εξέχουσα θέση στο ευρωπαϊκό προσκήνιο κατέχει η σιδηροδρομική μεταφορά η οποία χαρακτηρίζεται ως η βιομηχανία του μέλλοντος λόγω του ότι συμβάλει ουσιαστικά στον περιορισμό της κυκλοφοριακής συμφόρησης, της μόλυνσης του φυσικού περιβάλλοντος και των τροχαίων ατυχημάτων, με τη στήριξη που παρέχουν στον τομέα οι αντίστοιχες πολιτικές δεσμεύσεις.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΜεταφορές
dc.subjectΕμπορευματοκιβώτια
dc.subjectΕμπορεύματα -- Μεταφορές
dc.subjectΦορτία
dc.titleΣυνδυασμένη μεταφορά - μελέτη περίπτωσης συνδυασμένης μεταφοράς στην CPW HELLAS SA (Nestle)
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5474
dc.identifier.call388.11 ΚΑΤ
dc.corporate.nameΕθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»