Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠολέμη, Δέσποινα
dc.contributor.authorΚαψάλης, Δημήτριος Β.
dc.date.accessioned2012-11-02T09:59:50Z
dc.date.available2012-11-02T09:59:50Z
dc.date.issued2012-11-02T09:59:50Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5084
dc.description.abstractΗ παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή περιλαμβάνει τη δημιουργία μιας ηλεκτρονική επιχείρησης που θα παρέχει προϊόντα και υπηρεσίες στους πελάτες της με βάση το μοντέλο των Συλλογικών Αγορών. Αρχικά γίνεται μια ιστορική αναδρομή από το ξεκίνημα της μεθόδου των Συλλογικών Αγορών στην Κίνα έως και την εξάπλωσή της στα υπόλοιπα μέρη του πλανήτη όπως Ασία, Ευρώπη, Αμερική και Αυστραλία. Ακολουθεί η παρουσίαση της ιστοσελίδας μας όπου φαίνεται ο τρόπος που λειτουργεί, δηλαδή την διαδικασία με την οποία οι πελάτες επιλέγουν τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν και πραγματοποιούν τις αγορές τους. Μέσα από ένα επιτυχημένο παράδειγμα αποδεικνύεται ότι τα πλεονεκτήματα της μεθόδου υπερτερούν έναντι των μειονεκτημάτων της. Ακόμη παρουσιάζεται το επιχειρηματικό σχέδιο μέσα από την περιγραφή της εταιρείας, την ανάλυση της αγοράς, τη χάραξη της στρατηγικής Marketing, του χρηματοοικονομικού πλάνου και της ανάλυσης SWOT.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΗλεκτρονικό επιχειρείν
dc.subjectΣτρατηγικός σχεδιασμός
dc.subjectΕπιχειρηματική οργάνωση
dc.subjectΔιεθνής αγορά
dc.titleΔημιουργία ηλεκτρονικής επιχείρησης βασισμένη στο μοντέλο των συλλογικών αγορών
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5084
dc.identifier.call658.84 ΚΑΨ
dc.description.abstractENThe subject of this thesis is the creation of an e-business that provides products and services to customers based on the Group Buying model. First there is a throwback from the beginning of the Group Buying model in China till its spread worldwide such as the rest Asia, Europe, America and Australia. It introduces the web page it is created how it works, i.e. the process by which customers select the products that interest them and make their purchases. Through a successful example it is proved that the advantages of the method outweigh the disadvantages. Then it introduces the business plan through the company description, market analysis, formulating the marketing strategy, the financial plan and the SWOT analysis.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»