Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΒίρβου, Μαρία
dc.contributor.authorΓρηγοριάδου, Βαλεντίνη Χ.
dc.date.accessioned2012-09-24T10:05:28Z
dc.date.available2012-09-24T10:05:28Z
dc.date.issued2012-09-24T10:05:28Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4961
dc.description.abstractΗ παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή πραγματεύεται τον αλληλεπιδραστικό έλεγχο εκμάθησης αρχιτεκτονικής και φυσικής οργάνωσης αρχείων. Το εξέχον στοιχείο αυτού του προγράμματος είναι η προσαρμοστικότητα σύμφωνα με τις μαθησιακές ικανότητες του εκάστοτε χρήστη, καθώς επίσης και τις προηγούμενες γνώσεις του πάνω στο συγκεκριμένο θέμα. Μέσα από το αυτή την εφαρμογή, δίνεται η δυνατότητα στο χρήστη να επιλέξει ποιο test από τα τρία επίπεδα που είναι διαθέσιμα επιθυμεί να δοκιμάσει. Έπειτα η αντίστοιχη πορεία του και οι επιδόσεις του αποθηκεύονται στη βάση δεδομένων του συστήματος. Ο μαθητής ακολουθεί την πορεία των test, σύμφωνα με την καθοδήγηση του συστήματος ή σύμφωνα με τη δική του επιθυμία. Ένα σημαντικό στοιχείο που δίνει η εφαρμογή είναι η παροχή βοήθειας, σύμφωνα με την πρότερη πρόοδο του χρήστη. Αναφορικά με τη βάση δεδομένων, υπάρχει η δυνατότητα αποθήκευσης των επιδόσεων και των στοιχείων του εκάστοτε χρήστη σε δομή κατάλληλη για να υποστηρίξει τη μοντελοποίηση και τη προσαρμοστικότητα που προσφέρει το σύστημα. Η εφαρμογή παρέχει επιπλέον κάποιες βασικές αρχές θεωρίας για το συγκεκριμένο μάθημα αλλά και τρία διαφορετικά επίπεδα ασκήσεων που επαναλαμβάνονται με τυχαίους αριθμούς με σαφή μηνύματα και παραπομπές βοήθειας για την λύση τους ώστε να επιτυγχάνεται η καλύτερη κατανόηση και εμπέδωση από το μαθητή. Επίσης η εφαρμογή παρέχει και ένα σύστημα, ειδικά σχεδιασμένο για χρήση από καθηγητές με τέσσερεις λειτουργίες. Με την πρώτη πραγματοποιείται η διαχείριση των χρηστών-μαθητών εισαγωγή, διαγραφή , αναζήτηση καθώς και έλεγχος της προόδου του σε κάθε επίπεδο (πόσες ολοκληρωμένες προσπάθειες έχει κάνει ανά επίπεδο) καθώς και η τελευταία ολοκληρωμένη προσπάθεια (ημερομηνία & ώρα ) με αναφορά τόσο στον αριθμό των σωστά απαντημένων ερωτημάτων όσο και τον αριθμό των λανθασμένων. Με τη δεύτερη μπορεί να πραγματοποιείται η διαχείριση των χρηστών-καθηγητών εισαγωγή, διαγραφή και αναζήτηση. Με την τρίτη πραγματοποιείται διαχείριση των ερωτήσεων των test εισαγωγή (ερωτήσεις – απαντήσεις – μηνύματα λάθους με παραπομπές – βοήθεια), διαγραφή καθώς και αναζήτηση ανά επίπεδο. Τέλος στην τέταρτη λειτουργία φαίνονται αναλυτικά όλες οι ενέργειες του μαθητή δηλαδή πότε και πώς συμπεριφέρθηκε (π.χ. τη συγκεκριμένη ημερομηνία και ώρα άνοιξε κάποιο test και δεν το ολοκλήρωσε ή σε αντίθετη περίπτωση πόσες σωστές και πόσες λάθος απαντήσεις είχε –ποσοστό επιτυχίας).
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΛογισμικό εφαρμογών -- Ανάπτυξη
dc.subjectΕκπαίδευση -- Ηλεκτρονικοί υπολογιστές -- Προγράμματα
dc.subjectΕκπαιδευτική τεχνολογία
dc.subjectΟργάνωση αρχείων
dc.titleΑλληλεπιδραστικό πρόγραμμα εκμάθησης αρχιτεκτονικής και φυσικής οργάνωσης αρχείων, με προσαρμοστικές λειτουργίες υποβοήθησης μάθησης
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4961
dc.identifier.call001.644'2 ΓΡΗ
dc.description.abstractENThis post-graduate dissertation deals with the interactive control of learning about the architectural and natural organization of the files. The prime goal of this program is the adaptability according to the training skills of each user, as well as the previous knowledge on the specific subject. Through this application, it is given the user the possibility to choose a test of the three levels that are available, to try. Then his corresponding course and his records are saved in the data basis of system. The user - student follows the course test, according to the guidance of system or according to his own preference. An important data that this application offers is the help which is provided according to the user’s previous progress. In regard to the data basis, there is the possibility for somebody to save the records and the personal data of each user in a proper structure in order to support the modeling and the adaptability that the system offers. Moreover, this application provides both some basic principles on theory and three different levels of exercises which are repeated at random order and gives clear messages and references as a help for the answers of each exercise. In this way, a better comprehension and consolidation are achieved by the student. In addition, this application provides a platform with four functions especially designed to be used by teachers. The first function helps the teacher to deal with the management of input, deletion, search as well as the progress check of the users – students’ progress (how many completed efforts they have made per level) and of course their last completed effort (date and time) in reference to the number of correctly answered questions and the number of wrong ones as well. The second function helps the management of input, deletion and search of the users - teachers. The third function has to deal with the management of the inserted questions of the test (questions - answers - messages of error with references - help), deletion as well as search per level. Furthermore, it is given the information of how many times a question has been answered correctly or wrongly so that the teacher can understand his students’ difficulties. Finally, the fourth function provides analytically all the student’s actions, which means when and how he acted (e.g. on a specific date and time that a student opened a test and he did not complete it or in an opposite case how many correct or wrong answers he had – success rate).


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»