Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΔέδε, Ανθή Σ.
dc.date.accessioned2011-12-19T11:16:26Z
dc.date.available2011-12-19T11:16:26Z
dc.date.issued2011-12-19T11:16:26Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4452
dc.description.abstractΒασικός σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάλυση των στρατηγικών παραγόντων της επιχείρησης Nestlé Waters Direct Ελλας ΑΕ, επιχείρηση του ομίλου της Nestlé (της μεγαλύτερης επιχείρησης τροφίμων και εμφιαλωμένων νερών στον κόσμο) που δραστηριοποιείται στο χώρο της εμφιάλωσης και διανομής νερού σε συσκευασίες των 18.9 lt. Η εργασία ξεκινάει με μια σύντομη αναφορά στις βασικές έννοιες του στρατηγικού μάνατζμεντ και ακολουθεί ανάλυση του κλάδου στον οποίο δραστηριοποιείται η επιχείρηση. Ο κλάδος χαρακτηρίζεται από υψηλό βαθμό συγκέντρωσης και απαρτίζεται αφενός μεν από λίγες μεγάλου μεγέθους επιχειρήσεις και αφετέρου από αρκετές επιχειρήσεις μικρομεσαίου μεγέθους. Για μια πληρέστερη εικόνα παρατίθενται και στοιχεία του κλάδου εμφιαλωμένων νερών (HOD) στην Ευρώπη. Στη συνέχεια ακολουθεί περιγραφή της επιχείρησης και των στρατηγικών της, σε επιχειρησιακό, επιχειρηματικό και λειτουργικό επίπεδο και γίνεται ανάλυση τόσο του εξωτερικού όσο και εσωτερικού περιβάλλοντός της. Μέσα από την ανάλυση του εξωτερικού περιβάλλοντος, κατανοούνται οι αλλαγές που συμβαίνουν ή ενδέχεται να συμβούν στο ευρύτερο μάκρο περιβάλλον, εκτιμώνται οι επιδράσεις αυτές στον κλάδο αλλά και την ίδια την επιχείρηση και φυσικά αναζητούνται οι ευκαιρίες και πιθανές απειλές για τη Nestlé Waters. Παράλληλα με την ανάλυση του μάκρο περιβάλλοντος γίνεται μια ολοκληρωμένη ανάλυση του ανταγωνιστικού (μίκρο) περιβάλλοντος της επιχείρησης προκειμένου να προσδιοριστεί μια άρτια στρατηγική. Η ανάλυση του εσωτερικού περιβάλλοντος στοχεύει στον προσδιορισμό των δυνατών και αδύνατων σημείων και διερευνώνται τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της επιχείρησης (πόροι και ικανότητες) που συνθέτουν μια περισσότερο σταθερή βάση για το σχεδιασμό και την εφαρμογή της στρατηγικής. Ακολουθεί σύνοψη των στρατηγικών παραγόντων της επιχείρησης συνδυάζοντας τους εξωτερικούς και εσωτερικούς παράγοντες, εξετάζονται πιθανές εναλλακτικές στρατηγικές (ανάλυση S.W.O.T, μήτρα T.O.W.S) και προτείνεται στη Nestlé Waters η στρατηγική της ανάπτυξης μέσω οριζόντιας ολοκλήρωσης προκειμένου να πετύχει τους σκοπούς της. Στην τελευταία ενότητα εξετάζονται τα προβλήματα και οι προοπτικές του κλάδου.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΠόσιμο νερό -- Εμφιάλωση και εμπόριο
dc.subjectΣτρατηγικός σχεδιασμός
dc.subjectΕπιχειρηματικός προγραμματισμός
dc.titleΜελέτη κλάδου εμφιαλωμένων νερών (HOD) και ανάλυση στρατηγικών παραγόντων της Nestle Waters Direct Ελλας ΑΕ. : μελέτη κλάδου εμφιαλωμένων νερών (HOD) στον οποίο δραστηριοποιούνται επιχειρήσεις που εμφιαλώνουν και διανέμουν νερό σε συσκευασίες των 18.9 λίτρων, ανάλυση εξωτερικού και εσωτερικού περιβάλλοντος της Nestle Waters Direct Ελλας ΑΕ, σύνοψη στρατηγικών παραγόντων, πιθανές εναλλακτικές στρατηγικές για την επιχείρηση και περιγραφή προτεινόμενης στρατηγικής
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4452
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call663.61 ΔΕΔ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»