dc.contributor.author | Παπαδημητρίου, Σπυρίδων Γ. | |
dc.date.accessioned | 2011-09-27T08:00:11Z | |
dc.date.available | 2011-09-27T08:00:11Z | |
dc.date.issued | 2011-09-27T08:00:11Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4206 | |
dc.description.abstract | Η εργασία αυτή επικεντρώνεται στη σχεδίαση ενός προσαρμοστικού εκπαιδευτικού συστήματος διδασκαλίας, το οποίο συνδυάζει το αντικείμενο των μαθηματικών του δημοτικού σχολείου με το παιχνίδι. Ο μαθητής έχει σκοπό να αναζητά διάφορα αντικείμενα σε διάφορες τοποθεσίες και να δημιουργεί τις δικές του συλλογές αντικειμένων. Για να έχει πρόσβαση στις διάφορες τοποθεσίες, πρέπει να έχει στην κατοχή του τους αντίστοιχους χάρτες. Για να αποκτήσει τους χάρτες, πρέπει να μαζεύει χρήματα ή ανεβάζει το επίπεδό του. Όταν ανακαλύπτει την ύπαρξη ενός αντικειμένου σε κάποιο σημείο μιας τοποθεσίας, καλείται να λύσει ένα από τα πολλά εκπαιδευτικά παιχνίδια του συστήματος, τα οποία βασίζονται στις τέσσερις αριθμητικές πράξεις (πρόσθεση, αφαίρεση, πολλαπλασιασμός, διαίρεση). Το σύστημα εντάσσει κάθε χρήστη σε ένα συγκεκριμένο μοντέλο και προσαρμόζει κάθε παιχνίδι στο μοντέλο αυτό. Αν έχει αδυναμίες σε συγκεκριμένη αριθμητική πράξη, τότε αυξάνονται οι πιθανότητες να κληθεί να αντιμετωπίσει τη συγκεκριμένη πράξη. Επίσης, η εφαρμογή υποστηρίζει τη διάγνωση λαθών και προτείνει στο μαθητή να διαβάσει σύντομα βοηθητικά μαθήματα που θα τον βοηθήσουν να ελαχιστοποιήσει τα λάθη στα οποία έχει υποπέσει κατά διαστήματα. Σημειώνεται ότι η εφαρμογή είναι διαδικτυακή, συνεπώς υπάρχει η δυνατότητα να μην ξεκινάει ποτέ από την αρχή το παιχνίδι, ενώ τα στατιστικά του καταχωρούνται σε βάση δεδομένων. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Εκπαίδευση -- Πληροφορική | |
dc.subject | Διαδίκτυο (Internet) στην εκπαίδευση | |
dc.subject | Παιχνίδια, Εκπαιδευτικά | |
dc.subject | Μαθηματικά -- Διδασκαλία βοηθούμενη από ηλεκτρονικό υπολογιστή | |
dc.subject | Εκπαιδευτική τεχνολογία | |
dc.title | Ανάπτυξη διαδικτυακού εκπαιδευτικού παιχνιδιού για τη διδασκαλία των μαθηματικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση | |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4206 | |
europeana.type | IMAGE | |
dc.identifier.call | 510.78 ΠΑΠ | |
dc.description.abstractEN | This paper focuses on the design of an adoptive educational learning system, that combines the object of mathematics of primary school with game play. Student’s goal is to search for various items on various places and create his own collections of items. To gain access on various places, he should have in his inventory the corresponding maps. To acquire these maps, he should collect money or raise his level. When he discovers the existence of an item on a specific point of a place, he has to solve one of many educational games that system has and they are based on the four numerical actions (adding, subtraction, multiplication, division). The system inserts every user in a specific model and adapts every game on this model. If the student is weak in a specific numerical action, the possibilities to face this action are being raised. Furthermore, the system recognizes the student’s types of mistakes and suggests corresponding lessons to be read so that he can reduce the possibility to make the same mistakes again. It is marked that the application can be accessed in internet, so the student never plays the game from the beginning and his statistics are being saved in a database system. | |