Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΚαραλή, Αθανασία
dc.date.accessioned2009-12-21T07:11:08Z
dc.date.available2009-12-21T07:11:08Z
dc.date.issued2009-12-21T07:11:08Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3343
dc.description.abstractΚύρια αντικείμενα της εργασίας αποτελούν η μελέτη των επιπέδων αποδοχής και χρήσης του ηλεκτρονικού εμπορίου μεταξύ των νεαρών (18-23) καταναλωτών στην Ελλάδα και πιο συγκεκριμένα στην Αττική, η μελέτη των παραμέτρων που σχηματοποιούν και επηρεάζουν τα παραπάνω. Κύριοι σκοποί της εργασίας αποτελούν η καταγραφή του βαθμού υιοθέτησης του ηλεκτρονικού εμπορίου από τη συγκεκριμένη ηλικιακή ομάδα σε ευρύτερο (συνολικά και ανεξάρτητα από κατηγορίες) καθώς και σε ποιο συγκεκριμένο πλαίσιο (σε σχέση με συγκεκριμένες προϊοντικές κατηγορίες), η κατανόηση του τρόπου με τον οποίο το ηλεκτρονικό εμπόριο γίνεται αντιληπτό ανάμεσα τους, με έμφαση στα κίνητρα και τα αντικίνητρα υιοθέτησης / χρήσης και τις θετικές και αρνητικές πλευρές που του αποδίδονται, η κατάδειξη του τρόπου με τον οποίο συγκεκριμένες στάσεις και αντιλήψεις επιδρούν και διαμορφώνουν το προφίλ χρήσης σε ότι αφορά το ηλεκτρονικό εμπόριο, η κατάδειξη προοπτικών αποδοχής στο μέλλον (ανεξάρτητα από τις παρατηρούμενες στάσεις και συμπεριφορές στη δεδομένη στιγμή), η ανάπτυξη προτάσεων προς εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου, σε σχέση με το συγκεκριμένο κοινό (ως συμπέρασμα που θα προκύψει από τα ευρήματα – με προτεραιότητα την επέκταση της διείσδυσης της χρήσης του ηλεκτρονικού εμπορίου μέσω της βέλτιστης εκμετάλλευσης των ευκαιριών και της αντιμετώπισης των προβληματικών περιοχών). Αν και το θεωρητικό πεδίο που θα καλυφθεί θα αντλεί γνώση από την παγκόσμια βιβλιογραφία και σχετικές μελέτες ανεξαρτήτως αγοράς, τα στοιχεία που αφορούν σε αντιλήψεις, συμπεριφορές και πρακτικές χρήσης αντλήθηκε επί το πλείστον μέσω πρωτογενούς εμπειρικής έρευνας μεταξύ του καταναλωτικού κοινού στην Ελλάδα, με τρόπο που παρουσιάζεται αναλυτικότερα στις ενότητες που ακολουθούν.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΗλεκτρονικό εμπόριο
dc.subjectΚαταναλωτές
dc.titleΑποδοχή του ηλεκτρονικού εμπορίου μεταξύ των νέων στην Ελλάδα : η εξελισσόμενη σχέση των νέων Ελλήνων καταναλωτών με το ηλεκτρονικό εμπόριο
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3343
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call658.84 ΚΑΡ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»