Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΛαμπάκη, Αντωνία
dc.date.accessioned2009-06-19T08:44:53Z
dc.date.available2009-06-19T08:44:53Z
dc.date.issued2009-06-19T08:44:53Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3105
dc.description.abstractΣτην συγκεκριμένη διπλωματική εργασία αναλύεται η έννοια της Συναισθηματικής Νοημοσύνης, που αποκαλείται και αναφέρεται και ως συναισθηματικός δείκτης ευφυΐας / νοημοσύνης και ορίζεται ως η ικανότητα κάποιου να παρατηρεί, να προσδιορίζει και να ελέγχει τα συναισθήματα του εαυτού του, των υπολοίπων και των ομάδων. Η σύνδεση μεταξύ συναισθηματικής νοημοσύνης και αυξημένης απόδοσης έχει αρχίσει να φαίνεται στους οργανισμούς κυρίως στον τομέα των υπηρεσιών. Ο βασικός στόχος της διατριβής είναι να ερευνήσει αν η εκπαίδευση διαδραματίζει σημαντικό ρόλο και σε ποιο βαθμό συμβάλει στην Συναισθηματική Νοημοσύνη των ατόμων. Επιπρόσθετα, ένας άλλος στόχος της διατριβής είναι το κατά πόσο σχετίζεται η εργασιακή εμπειρία με τη Συναισθηματική Νοημοσύνη. Πιο συγκεκριμένα, το κατά πόσο το επίπεδο εκπαίδευσης ενός ατόμου μπορεί να επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό τη συναισθηματική του νοημοσύνη. Επίσης, θα μελετηθεί το κατά πόσο το εκπαιδευτικό επίπεδο των γονέων καθώς και η εργασιακή εμπειρία των ατόμων επηρεάζουν τη συναισθηματικής τους νοημοσύνης. Ακόμα, αν ο εκπαιδευτικός προσανατολισμός ενός ατόμου επηρεάζει τη συναισθηματική του νοημοσύνη. Επιπρόσθετα, ένας άλλος στόχος είναι το κατά πόσο η συναισθηματική νοημοσύνη μεταξύ ανδρών και γυναικών είναι στατιστικά σημαντική. Ένας ακόμα στόχος της εργασίας είναι και η διερεύνηση για την ύπαρξη ερμηνεύσιμων υπο-παραγόντων (factors) που να προκύπτουν από τη χρησιμοποιούμενη έννοια για τη μέτρηση της συναισθηματικής νοημοσύνης, όπως η Αυτο-επιγνώση (Self-Awareness), ο Αυτο-έλεγχος (Self-Regulation), Παρακίνηση (Motivation), η Ενσυναίσθηση (Empathy), καθώς και οι Κοινωνικές δεξιότητες (Social skills).
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΣυναισθηματική νοημοσύνη
dc.subjectΕργασία και εργαζόμενοι -- Ψυχολογικές απόψεις
dc.subjectΠροσωπικότητα -- Ανάπτυξη
dc.subjectΕκπαιδευτική ψυχολογία
dc.titleΣυναισθηματική νοημοσύνη : μελέτη περίπτωσης στατιστικής ανάλυσης δεικτών συναισθηματικής νοημοσύνης στην εκπαίδευση
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3105
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call152.4 ΛΑΜ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»