Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΓεωργιακάκης, Πέτρος Π.
dc.date.accessioned2009-01-13T05:51:39Z
dc.date.available2009-01-13T05:51:39Z
dc.date.issued2009-01-13T05:51:39Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/2945
dc.description.abstractΗ ποιότητα της Ηλεκτρονικής Μάθησης και η αξιολόγησή της είναι θέματα που ασχολείται η παρούσα διατριβή. Το ερευνητικό πρόβλημα το οποίο πραγματεύεται η συγκεκριμένη διατριβή, είναι η εύρεση μιας αποτελεσματικής μεθόδου αξιολόγησης ευχρηστίας διαδραστικών συστημάτων ηλεκτρονικής μάθησης. Η έλλειψη αποτελεσματικού σχεδιασμού του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος επιτρέπει σε εξωγενείς παραμέτρους να επιδρούν σε σημαντικές ισορροπίες της εκπαιδευτικής διαδικασίας με αποτέλεσμα να υπάρχει δυσαρμονία επί των επιθυμητών μαθησιακών αποτελεσμάτων. Το γεγονός αυτό συνεπικουρούμενο με το ότι οι αποτελεσματικές παιδαγωγικές πρακτικές και θεωρήσεις δεν αντανακλώνται στο σχεδιασμό της ηλεκτρονικής μάθησης μας οδήγησε στην παρατήρηση ότι μέχρι σήμερα λίγη προσοχή έχει δοθεί στον έλεγχο της ποιότητας του σχεδιασμού ηλεκτρονικών μαθημάτων. Από την άλλη πλευρά η εφαρμογή μεθόδων αξιολόγησης ευχρηστίας δεν συμπεριλαμβάνεται στον κύκλο ανάπτυξης συστημάτων ηλεκτρονικής μάθησης και είναι κοινώς αποδεκτό ότι οι ερευνητές του χώρου της αλληλεπίδρασης ανθρώπου-υπολογιστή δεν έχουν δώσει την κατάλληλη προσοχή στις τελευταίες εξελίξεις στο χώρο της εκπαιδευτικής ψυχολογίας και του εκπαιδευτικού σχεδιασμού. η διατριβή αυτή, προτείνει μια μέθοδο πραγματοποίησης ευρετικών αξιολογήσεων συστημάτων στηριζόμενων στο δίκτυο, βασισμένη σε πραγματικά σενάρια χρήσης, η οποία ονομάστηκε DEPTH (αξιολόγηση ευχρηστίας βασισμένη σε Design PaTterns & Heuristics criteria (χνάρια σχεδίασης & κριτήρια ευχρηστίας)). Η DEPTH εστιάζει στην αξιολόγηση των συστημάτων με βάση τις ιδιαιτερότητες της λειτουργικότητας των συγκεκριμένων συστημάτων και στους ιδιαίτερους στόχους ευχρηστίας των συστημάτων αυτών. Με την προτεινόμενη μέθοδο, γίνεται επαναχρησιμοποίηση της γνώσης των ειδικών (σχεδιαστών διαδικτυακών συστημάτων ηλεκτρονικής μάθησης) η οποία εμπεριέχεται στα χνάρια σχεδίασης (design patterns) και στα σενάρια αξιολόγησης των συστημάτων που σχετίζονται στενά με τα χνάρια σχεδίασης.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΕκπαίδευση -- Πληροφορική
dc.subjectΔιαδίκτυο (Internet) στην εκπαίδευση
dc.subjectΨηφιακή επικοινωνία
dc.titleΜία μέθοδος ευχρηστίας διαδραστικών συστημάτων μάθησης αξιοποιώντας τα σχεδιαστικά χνάρια
dc.typeDoctoral Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/2945
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call371.33 ΓΕΩ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»