Show simple item record

dc.contributor.authorΣταμάτης, Νικόλαος Χ.
dc.date.accessioned2008-07-22T05:18:35Z
dc.date.available2008-07-22T05:18:35Z
dc.date.issued2008-07-22T05:18:35Z
dc.identifier.urihttp://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/2545
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία έχει ως στόχο να αναλύσει τους τρόπους με τους οποίους μπορούν οι επιχειρήσεις του κλάδου ταξιδιών και τουρισμού και ειδικά οι διοργανωτές ταξιδιών να χρησιμοποιήσουν στρατηγικά το Διαδίκτυο προκειμένου να προσφέρουν ολοκληρωμένες λύσεις και να ενισχύσουν την ανταγωνιστικότητα τους. Μέσω της ανάλυσης προκύπτει ένα θεωρητικό πλαίσιο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εργαλείο καθοδήγησης για τις υπό εξέταση επιχειρήσεις που επιθυμούν να αυξήσουν το μερίδιο αγοράς, εκσυγχρονίζοντας την προσφορά τους με βάση τις Τ.Π.Ε. και τις απαιτήσεις των νέων ταξιδιωτών, και ενισχύοντας την προβολή-προώθηση των προϊόντων τους μέσω της ηλεκτρονικής τους παρουσίας. Αρχικά εξετάστηκε η θεωρητική βάση ως προς το περιεχόμενο και αξιολογήθηκε σε όρους σχετικότητας με τον σκοπό της εργασίας και σύγχρονης εφαρμογής στον υπό εξέταση κλάδο και τομέα παγκοσμίως. Έπειτα, ενσωματώθηκαν οι στρατηγικές ανταγωνισμού, οι σύγχρονες προσεγγίσεις marketing και οι δυνατότητες των Τ.Π.Ε. με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του κλάδου και αναπτύχθηκαν παραδείγματα ενίσχυσης- διατήρησης της ανταγωνιστικότητας στον τομέα μέσω ποιοτικά ανώτερων online υπηρεσιών. Με βάση την ανάλυση προκύπτει ότι είναι απαραίτητο για τους διοργανωτές ταξιδιών να κατανοήσουν τη σημασία της μετατροπής τους από γραφεία κρατήσεων σε ταξιδιωτικούς συμβούλους και της πρόσθεσης αξίας στην εμπειρία του ταξιδιού. Από την οπτική της στρατηγικής, οι εξελίξεις του Internet και η δυναμική δημιουργία πακέτων απειλούν την κυριαρχία των διοργανωτών εκδρομών. Καθώς η γεωγραφική τοποθεσία γίνεται λιγότερο σημαντική, οι ηλεκτρονικοί ταξιδιωτικοί πράκτορες θα κυριαρχήσουν παγκοσμίως στην λιανική πώληση τουριστικών προϊόντων. Το μέλλον των διοργανωτών ταξιδιών θα εξαρτηθεί από τη δυνατότητα τους να εφαρμόζουν μέσω των Τ.Π.Ε. ένα πλήρες μοντέλο ηλεκτρονικής προσφοράς αναβαθμισμένων εξατομικευμένων προϊόντων.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΕπιχειρήσεις -- Πληροφορική
dc.subjectΤουριστικές επιχειρήσεις -- Διοίκηση και οργάνωση
dc.subjectΤουρισμός -- Πληροφορική
dc.titleΣτρατηγική χρήση του διαδικτύου για την παροχή ολοκληρωμένων λύσεων στον κλάδο ταξιδιών και τουρισμού
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttp://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/2545
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call338.4 ΣΤΑ


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»