Πλοήγηση Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 55-57 από 57
-
Το μάρκετινγκ των ναυτιλιακών επιχειρήσεων ως εργαλείο βελτίωσης της πολιτικής ναυλώσεων : συγκριτική ανάλυση της εφαρμογής του μάρκετινγκ στις εταιρείες δεξαμενοπλοίων και τις εταιρείες γραμμών πλοίων εμπορευματοκιβωτίων διεθνώς και στην Ελλάδα
(2006-10-27)Στη διατριβή αυτή όρισα το marketing της ναυτιλιακής επιχείρησης που δραστηριοποιείται στην εμπορική ναυτιλία και έχει πελάτη της τον ναυλωτή – φορτωτή. Ερεύνησα επιστημονικά και περιέγραψα μεθοδικά τη διαδικασία εφαρμογής ... -
Χρηματοοικονομική ανάλυση ναυτιλιακών αγορών: η περίπτωση της αγοράς διάλυσης πλοίων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-07)Η αγορά διάλυσης πλοίων είναι μια από τις τέσσερις κύριες αγορές της διεθνούς ναυτιλίας (οι άλλες τρεις είναι η αγορά ναύλων, η αγορά μεταχειρισμένων πλοίων και η αγορά νεότευκτων) και αφορά το τελευταίο στάδιο της ζωής ... -
Χρηματοοικονομική και λογιστική αποτίμηση της καθαρής θέσης των ναυτιλιακών επιχειρήσεων μετά από αρχική δημόσια εγγραφή
(2011-01-18)Η άντληση κεφαλαίων αποτελεί για τις ναυτιλιακές επιχειρήσεις ζήτημα πρωταρχικής σημασίας καθώς η βιωσιμότητα και η ανάπτυξή τους εξαρτώνται από τις μακροπρόθεσμες επενδύσεις τους. Από τους πιο διαδεδομένους τρόπους άντλησης ...