Πλοήγηση Τμήμα Στατιστικής και Ασφαλιστικής Επιστήμης ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Οινοπνευματώδη ποτά -- Μάρκετινγκ"
Αποτελέσματα 1-1 από 1
-
Αντιλαμβανόμενος βαθμός της εικόνας των καταναλωτών αλκοολούχων ποτών βάσει του δημογραφικού τους προφίλ και μέθοδοι προώθησης προϊόντων
(2009-11-12)Η παρούσα εργασία φιλοδοξεί να εξακριβώσει τη σχέση που πιθανώς υπάρχει μεταξύ εικόνας αλκοολούχων ποτών και των διαφόρων μεθόδων προώθησης προϊόντων καθώς επίσης και την επίδραση που μπορεί να έχουν κάποια από τα βασικά ...