Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΜιντζιάς, Νικόλαος
dc.date.accessioned2007-11-06T07:05:40Z
dc.date.available2007-11-06T07:05:40Z
dc.date.issued2007-11-06T07:05:40Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/1997
dc.description.abstractΑντικειμενικός σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει ποσοτικά την αποτελεσματικότητα της διαφήμισης στην ελληνική αγορά αυτοκινήτων. Η αποτελεσματικότητα της διαφήμισης αυτοκινήτων εκφράζεται από τον δείκτη "Διαφημιστική Δαπάνη ανά Αυτοκίνητο" και οδηγεί σε κρίσιμα συμπεράσματα που αναφέρονται στο μέγεθος των πωλήσεων και γενικότερα στο μερίδιο αγοράς που κατέχει η κάθε εταιρεία που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα. Επίσης, στην εργασία αυτή παρουσιάζονται οι βασικές έννοιες της διαφήμισης και ειδικότερα ο ρόλος που διαδραματίζει στην ελληνική και παγκόσμια αγορά αυτοκινήτων.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΔιαφήμιση -- Αυτοκίνητα -- Ελλάδα
dc.subjectΑυτοκίνητα -- Βιομηχανία και εμπόριο
dc.titleΕκτίμηση της αποτελεσματικότητας της διαφήμισης στην ελληνική αγορά αυτοκινήτων
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/1997
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call659.1 ΜΙΝ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»