Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΚορρέ - Νάτση, Ειρήνη
dc.date.accessioned2006-04-03T11:58:42Z
dc.date.available2003-11-04T11:14:36Z
dc.date.issued2003-12-01T11:14:36Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/181
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία αποτελείται από τρεις ενότητες. Η πρώτη ενότητα περιλαμβάνει το κεφάλαιο 2 όπου παρέχονται βασικές γνώσεις για τις έννοιες της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας. Πιο συγκεκριμένα το κεφάλαιο 2 ασχολείται με την στρατηγική σημασία της ποιότητας, τις διαστάσεις ποιότητας, τις βασικές αρχές της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας καθώς και τα στάδια ανάπτυξης της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας. Στο ίδιο κεφάλαιο επισημαίνεται η σπουδαιότητα μέτρησης της ποιότητας ως μέσο το οποίο συμβάλλει στην διαδικασία της συνεχούς βελτίωσης. Η δεύτερη ενότητα περιλαμβάνει το κεφάλαιο 3. Το κεφάλαιο 3 έχει ως θέμα την εφαρμογή της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στην εκπαίδευση. Παρουσιάζεται μια ολική προσέγγιση της εκπαίδευσης και περιγραφή των στοιχείων του εκπαιδευτικού συστήματος. Μέσα στα πλαίσια της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στην εκπαίδευση εξετάζονται οι έννοιες και μεθοδολογίες της Διοίκησης που βασίζεται στις διαδικασίες, στην βελτίωση των διαδικασιών, αυτοαξιολόγηση, μέτρηση της απόδοσης και benchmarking. Το κεφάλαιο 3 επίσης αναφέρεται στον κύκλο ενεργειών για την βελτίωση της ποιότητας στην εκπαίδευση καθώς επίσης και σε σημαντικές πρωτοβουλίες που έχουν ληφθεί σε αυτόν τον τομέα. Η τρίτη ενότητα περιλαμβάνει τα κεφάλαια 4, 5, και 6. Το κεφάλαιο 4 έχει ως θέμα την τουριστική εκπαίδευση. Εξετάζει τη σημασία της τουριστικής εκπαίδευσης στην τουριστική βιομηχανία, την φύση της τουριστικής εκπαίδευσης καθώς και τους παράγοντες που καθορίζουν την ποιότητα της τουριστικής εκπαίδευσης. Στο ίδιο κεφάλαιο προτείνεται ένα μοντέλο μέτρησης της ολικής ποιότητας της τουριστικής εκπαίδευσης. Επίσης παρουσιάζονται δείκτες μέτρησης της ποιότητας της τουριστικής εκπαίδευσης. Το κεφάλαιο 5 έχει ως θέμα την τουριστική εκπαίδευση στην Ελλάδα. Παρουσιάσει την υφιστάμενη κατάσταση, τους φορείς και τους κύκλους παροχής της τουριστικής εκπαίδευσης στη χώρα. Το κεφάλαιο 6 περιλαμβάνει συμπεράσματα και προτάσεις για μελλοντική έρευνα. Tο παράρτημα αφορά την περίπτωση του Οργανισμού Τουριστικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (πρώην σχολών Τουριστικής Εκπαίδευσης).
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΣυγκριτική αξιολόγηση
dc.subjectBenchmarking (Management)
dc.subjectΔιοίκηση ολικής ποιότητας
dc.subjectΤουριστική εκπαίδευση
dc.subjectΤουρισμός
dc.titleΟλική ποιότητα της τουριστικής εκπαίδευσης
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/181
europeana.typeIMAGE
dc.format.bytes581727 bytes


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»