Πλοήγηση Τμήμα Βιομηχανικής Διοίκησης και Τεχνολογίας ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Μάρκετινγκ"
Αποτελέσματα 1-3 από 3
-
Η ανάπτυξη των νέων προϊόντων και η συμμετοχή του supply management
(2005-12-25)Η εργασία στοχεύει στην ανάλυση του τρόπου με τον οποίο το τμήμα προμηθειών μπορεί να συμβάλλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη των νέων προϊόντων. Καθώς τα νέα προϊόντα είναι κρίσιμα για το μέλλον μίας επιχείρησης, οι σπουδαιότεροι ... -
Στρατηγικές ανάπτυξης νέου προϊόντος σε επιχειρήσεις : μελέτη περίπτωσης προϊόντος της L'Oreal
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η παρούσα εργασία έχει ως βασικό αντικείμενο τις στρατηγικές ανάπτυξης ενός νέου προϊόντος σε επιχειρήσεις. Για την καλύτερη κατανόηση του θέματος, παρατίθεται στο τελευταίο κεφάλαιο ένα υποθετικό σενάριο για την ανάπτυξη ... -
Ψηφιακό μάρκετινγκ : η αποτελεσματικότητα της διαφήμισης μέσω social media
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)Τα social media είναι μέσα που χρησιμοποιούνται καθημερινά από μεγάλη μερίδα του ανθρώπινου πληθυσμού για λόγους ψυχαγωγίας και κοινωνικής δικτύωσης. Η κοινωνική δικτύωση που προσφέρουν τα καθιστά κατάλληλα για μετάδοση ...