Πλοήγηση Τμήμα Βιομηχανικής Διοίκησης και Τεχνολογίας ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Ικανοποίηση καταναλωτών"
Αποτελέσματα 1-1 από 1
-
Ανάπτυξη και εφαρμογή δεικτών μέτρησης αποτελεσματικότητας της εξυπηρέτησης πελάτη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2002-09)Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η εισαγωγή μεθοδολογίας για την ανάπτυξη και εφαρμογή δεικτών μέτρησης αποτελεσματικότητας της εξυπηρέτησης πελάτη, όπως οι πελάτες θέλουν να γίνεται η μέτρηση της εξυπηρέτησης - σύμφωνα ...