Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 27
Επίδραση των μεθόδων προώθησης πωλήσεων στην εικόνα ποιότητας των καταναλωτικών προϊόντων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Οι καταναλωτές καθημερινά βομβαρδίζονται από τις μεθόδους προώθησης πωλήσεων που υιοθετούν επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε κάποιο τομέα προκειμένου αυτές να τους πείσουν να προβούν στην αγορά του προϊόντος/ντων τους ...
Κοινοτική και ελληνική νομοθεσία για τη διαφήμιση: η συμβολή της στην παροχή ποιοτικών διαφημιστικών υπηρεσιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Στη σημερινή κοινωνία της κατανάλωσης η διαφήμιση αναλαμβάνει ολοένα και περισσότερο ενεργό ρόλο στην προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών. Πρόκειται για ένα κοινωνικοοικονομικό φαινόμενο, οι ρίζες του οποίου χάνονται στα ...
Σύγκριση του προτύπου διαχείρισης του περιβάλλοντος ISO 14001 και του προτύπου υπεροχής EFQM
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Το Μοντέλο Υπεροχής EFQM (The EFQM Excellence Model) υποδιαιρείται σε εννέα (9) κριτήρια, μερικά των οποίων αναφέρονται στην ικανοποίηση των πελατών, την ικανοποίηση των υπαλλήλων, τα αποτελέσματα της επιχείρησης, την ...
Η ενσωμάτωση συστήματος περιβαλλοντικής διαχείρισης κατά EMAS σε συστήματα διασφάλισης ποιότητας κατα ISO 9001: μεθοδολογία και στρατηγική
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Η παρούσα εργασία έγινε στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Μεταπτυχιακού Προγράμματος Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (ΜΙΙΣ.ΔΟΠ) του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Σκοπός της είναι να παρουσιάσει την ενδεικνυόμενη μεθοδολογία και στρατηγική ...
Κόστος ποιότητας και ναυτιλία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001-03)
Ένας σημαντικός και παραδοσιακός τομέας της ελληνικής οικονομίας, είναι ο τομέας της ναυτιλίας και των ναυτιλιακών υπηρεσιών. Μάλιστα η χώρα μας στον συγκεκριμένο τομέα, κατέχει ηγετική θέση τόσο στον ευρωπαϊκό χώρο όσο ...
Ανάλυση ανταγωνισμού του κλάδου της Ελληνικής Ακτοπλοϊας: εντοπισμός παραγόντων και δυνάμεων ανταγωνισμού μεταξύ των επιχειρήσεων στην Ελληνική Ακτοπλοϊα, ανάλυση της σημασίας και του ρόλου τους στη λήψη των αποφάσεων για τη στρατηγική που θα ακολουθήσουν στα πλαίσια της επιχειρηματικής τους δράσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Η εργασία αναπτύσσει και εφαρμόζει με πραγματικά δεδομένα το υπόδειγμα του Porter στον ευαίσθητο χώρο της Ελληνικής Ακτοπλοΐας. Εξετάζει και αναλύει τους παράγοντες ανταγωνισμού σε συνδυασμό με τις επιρροές που δέχεται ο ...
Η διαφήμιση στην αγορά των συσκευασμένων χυμών (1997-2000): παρουσιάση και αξιολόγηση της διαφημιστικής εκστρατείας των κυριοτέρων επωνυμιών συσκεασμένων χυμών για το διάστημα 1997-2000
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση και μελέτη της διαφημιστικής εκστρατείας των κυριότερων επωνυμιών συσκευασμένων χυμών κατά τα έτη 1997-2000. Παράλληλα, εξετάζεται ο τρόπος με τον οποίο σχεδιάζεται η ...
Η επίδραση των διεπιχειρησιακών πληροφοριακών συστημάτων στην τουριστική βιομηχανία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001-07-05)
Ως αποτέλεσμα των διευρυμένων δυνατοτήτων που παρέχει η πληροφοριακή τεχνολογία, ο τουριστικός κλάδος έχει αλλάξει σημαντικά την τελευταία δεκαετία και εμφανίζεται να αλλάζει ακόμα περισσότερο στις αρχές του εικοστού πρώτου ...
Μελέτη και ανάπτυξη μοντέλου κόστους ποιότητας PAF
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001-01)
Τα τελευταία χρόνια, υπάρχει μια διαρκώς αυξανόμενη ευαισθητοποίηση των επιχειρήσεων γύρω από Διαχείριση της Ποιότητας. Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις σπεύδουν να εφαρμόσουν πιστοποιημένα συστήματα διασφάλισης ποιότητας, ...
Έλεγχος της ρύπανσης του αέρα και ανταλλάξιμα δικαιώματα ρύπανσης. Εφαρμογή στα αέρια του φαινομένου του θερμοκηπίου. Η περίπτωση της Ελλάδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Οι περισσότερες από τις πλέον αναπτυγμένες επιχειρήσεις του κόσμου έχουν εδώ και μερικά χρόνια συνειδητοποιήσει την αναγκαιότητα συνύπαρξης υγιούς επιχειρηματικής δραστηριότητας και περιβαλλοντικής μέριμνας. Στην πραγματικότητα, ...