Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 355
Χρηματοοικονομική ανάλυση επιχειρήσεων στον κλάδο των χημικών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11-22)
Η χημική βιομηχανία παρέχει εξαιρετική συνεισφορά στην ανάπτυξη του πρωτογενή τομέα και παρουσιάζει αξιοσημείωτες προοπτικές ωφέλειας και ανταγωνιστικότητας στην παγκόσμια οικονομία. Η παρούσα διπλωματική εργασία αναλύει ...
Αναδιάρθρωση πιστωτικών ιδρυμάτων στην περίοδο της κρίσης : η περίπτωση της Εθνικής Τράπεζας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος (Ε.Τ.Ε.), αποτελεί το μεγαλύτερο και ισχυρότερο
πιστωτικό ίδρυμα στην Ελλάδα, με την ίδρυσή της να χρονολογείται στις 30 Μαρτίου του
1841 όταν και δημοσιεύεται ο νόμος «Περί συστάσεως Εθνικής ...
Ψηφιοποίηση στις επιχειρήσεις και τα οφέλη της ψηφιακής επικοινωνίας σε ένα καινοτόμο εργασιακό περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-12-04)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η έρευνα και η ανάλυση όσον αφορά την ψηφιοποίηση στις επιχειρήσεις και συγκεκριμένα το κομμάτι της επικοινωνίας ώστε να διασφαλίζεται ενιαία και αδιάτρητη πληροφόρηση σε όλα τα επίπεδα. ...
Μετασχηματιστική ηγεσία & ελληνικό επαγγελματικό ποδόσφαιρο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-11-27)
Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται το φαινόμενο της μετασχηματιστικής ηγεσίας στον κλάδο του ελληνικού επαγγελματικού ποδοσφαίρου, καθώς και τη συσχέτισή του με δείκτες τόσο χρηματοοικονομικής όσο και αθλητικής ...
Στρατηγική εξαγωγών για ελληνικές ΜΜΕ (Μελέτη περίπτωσης arkhon Panel AE)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-10)
Αθλητικό μάρκετινγκ και ποιότητα αθλητικών υπηρεσιών : η περίπτωση της ΚΑΕ Ολυμπιακός
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Ο αθλητισμός αποτελεί αναμφίβολα μια δραστηριότητα αναψυχής που κατέχει κυρίαρχη θέση στις προτιμήσεις των καταναλωτών τόσο στην Ελλάδα όσο και παγκοσμίως εξαιτίας των ξεχωριστών εμπειριών που προσφέρει και των έντονων ...
Αρχικές δημόσιες εγγραφές και η πρώτη αύξηση μετοχικού κεφαλαίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Σε παγκόσμιο επίπεδο αλλά και στην Ελλάδα, παρουσιάζεται εκτενώς η εξέλιξη των πολυμετοχικών ανωνύμων εταιρειών καθώς και η προσπάθειά διασποράς και μεταβίβασης των τίτλων αυτών μέσα σε θεσμικά πλαίσια που θα διευκολύνουν ...
Στρατηγικό μάνατζμεντ στο χώρο των ενοποιημένων επικοινωνιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2012)
Οι ενοποιημένες επικοινωνίες (U.C - Unified Communications) είναι ένας
επαναστατικός τομέας στο χώρο των τηλεπικοινωνιών ο οποίος εξελίσσεται διαρκώς
και απευθύνεται κυρίως σε επιχειρήσεις και οργανισμούς. Προσφέρει στον ...
Artificial intelligence and retail industry
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-09-25)
Μελέτη σκοπιμότητας ίδρυσης φαρμακείου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-10)
Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η διεξαγωγή Μελέτης Σκοπιμότητας σχετικά με την ίδρυση Φαρμακείου στο νησί της Τήνου. Προκειμένου να αποφανθούμε για τη βιωσιμότητα της επένδυσής μας, στο πρώτο μισό τμήμα της εργασίας, ...