Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 301
Η έννοια της διαδρομής ως αναπόσπαστο κομμάτι της ταξιδιωτικής εμπειρίας και η συμπεριφορά του ταξιδιώτη κατά τη διάρκεια αυτής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)
Η παρούσα εργασία αποσκοπεί στην κατανόηση της ταξιδιωτικής συμπεριφοράς ορισμένων τουριστών οι οποίοι επιλέγουν να μετακινηθούν σε διαφορετικά μέρη σε ένα ταξίδι τους και δεν παραμένουν σε έναν συγκεκριμένο προορισμό. Πιο ...
Πολιτισμικός τουρισμός στο περιβάλλον των νέων τεχνολογιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Η είσοδος των νέων τεχνολογιών στο σύγχρονο τρόπο ζωής σίγουρα έφεραν ριζικές αλλαγές και επηρέασαν σε απόλυτο βαθμό την καθημερινότητα των ανθρώπων. Ανεξάρτητα της κοινωνικής τάξης ή της πολιτισμικής καταγωγής, ως άτομα ...
Το ευ ζην ως στρατηγική επιλογή των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-11-08)
Ο τουρισμός αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της παγκόσμιας οικονομίας καθώς και της οικονομίας της Ελλάδας. Είναι ένας συνεχώς μεταβαλλόμενος κλάδος που εξαρτάται από τα οικονομικά- κοινωνικό φαινόμενα της εποχής. Στην σύγχρονη ...
Χρηματοοικονομική ανάλυση ομίλου Blue Lagoon Group
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-06-18)
Στη παρούσα μελέτη γίνεται η χρηματοοικονομική ανάλυση και αξιολόγηση του
ξενοδοχειακού ομίλου Blue Lagoon Group. Ο Όμιλος Blue Lagoon Group είναι μια
αλυσίδα ξενοδοχείων πολυτελείας (πέντε και τεσσάρων αστέρων) που ...
Η αγορά της Ρωσίας για προσκυνηματικό τουρισμό στην Ελλάδα : Ανάλυση ιστοτόπων και άλλων ηλεκτρονικών πηγών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)
Η εργασία αποτελείται από επτά κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε. Περιγράφονται εν συντομία τα μεθοδολογικά εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν για την ανάλυση της υφιστάμενης κατάστασης: ...
Πληροφοριακά συστήματα, συστήματα Social CRM, η σχέση τους με το marketing και η χρήση τους στα ξενοδοχεία της Αθήνας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)
Στην παρούσα έρευνα επιχειρείται η μελέτη του βαθμού εξοικείωσης των υπαλλήλων που υπηρετούν σε ξενοδοχεία των Αθηνών με τον όρο και τα συστήματα CRM και παράλληλα διερευνάται η πολιτική που υιοθετούν οι ξενοδοχειακές ...
Ο χειμερινός τουρισμός στην Αθήνα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-02)
Ο χειμερινός τουρισμός δεν συνιστά μια πρόσφατη εκροή του βιομηχανικού
πολιτισμικού γίγνεσθαι. Αυτός ακολούθησε την εξέλιξη και τις αμέτρητες αλλαγές
της ανθρωπότητας κατά τη διάρκεια των τελευταίων αιώνων. Σήμερα. ...
Τουρισμός ευεξίας ή θεραπευτικός τουρισμός : η περίπτωση των ιαματικών λουτρών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Ο τουρισμός ευεξίας αποτελεί, πλέον, μια παγκόσμια βιομηχανία με μεγάλα έσοδα. Ο ιαματικός τουρισμός είναι γνωστός από τα αρχαία χρόνια για τις θεραπευτικές του ιδιότητες. Τα τελευταία χρόνια η στροφή του κόσμου προς την ...
Hotel brand equity
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-12-12)
Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία διερευνά την έννοια και την βαρύτητα του εμπορικού σήματος ιδιαίτερα στα ξενοδοχεία και τον ρόλο που έχει στις καταλυματικές επιχειρήσεις τόσο σε διεθνές όσο και σε εγχώριο ...
Mobile commerce in tourism
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Οι τεχνολογίες πληροφορικής έχουν αλλάξει τον τρόπο που πραγματοποιείται το εμπόριο αγαθών και υπηρεσιών. Η αγορά και πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών με ηλεκτρονικά μέσα, δηλαδή το ηλεκτρονικό εμπόριο, έχει παρουσιάσει σημαντική ...