Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 309
Ανάλυση της Αλυσίδας Εφοδιασμού (Supply Chain Analysis) σε επιχείρηση βιοκαυσίμων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-12)
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο την αλυσίδα εφοδιασμού
χρησιμοποιημένων μαγειρικών ελαίων από χώρους μαζικής εστίασης και συγκεκριμένα
από εστιατόρια.
Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια εισαγωγή στα ...
Η τεχνολογία της τρισδιάστατης εκτύπωσης και η επίδρασή της στην εφοδιαστική αλυσίδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-03-14)
Η ικανότητα ανταπόκρισης στις απαιτήσεις των πελατών και της αγοράς εν γένει αποτελεί
βασική προϋπόθεση για την επιτυχή λειτουργία των σύγχρονων επιχειρήσεων. Η τρισδιάστατη
εκτύπωση είναι μια επαναστατική τεχνολογία, ...
Η εφαρμογή του green banking στην ανταγωνιστικότητα των τραπεζών: μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-05)
Στο σύγχρονο πολυτάραχο περιβάλλον τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα και οι τράπεζες αποτελούν καθοριστικό παράγοντα για μια βιώσιμη ανάπτυξη. Οι παγκόσμιες περιβαλλοντικές προκλήσεις όπως η κλιματική αλλαγή και η υποβάθμιση ...
Η μεθοδολογία διαχείρισης έργων ως μέσο διαχείρισης γνώσης σε περιβάλλον Διοίκησης Ολικής Ποιότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)
Η παρούσα εργασία περιλαμβάνει το κατάλληλο υπόβαθρο για την κατανόηση
της σχέσης ανάμεσα σε τρεις βασικές έννοιες της ευρύτερης επιστήμης της
Διοίκησης. Στο πρώτο κεφάλαιο κάνουμε μια σύντομη αναφορά στους
σκοπούς της ...
Πρακτικές μείωσης κόστους στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-23)
Στην μετά κρίσης εποχή, η ύφεση στην οικονομία και κυρίως στον τομέα παραγωγής, έχει οδηγήσει τις περισσότερες από τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα να μην μπορούν να ανταποκριθούν στις ανάγκες παραγωγής τους. Άμεσο ...
Στρατηγική ναυτιλιακών επιχειρήσεων σε περίοδο κρίσης : μελέτη περίπτωσης της εταιρείας Ocean Rig UDW
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)
Η μέτρηση της αξίας της μάρκας (brand equity) σε περιόδους οικονομικής κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-03)
Η αξία της μάρκας και η μέτρησή της αποτελεί πρόκληση και ταυτόχρονα ισχυρό εργαλείο για το σύγχρονο μάνατζμεντ. Ο όρος άρχισε να χρησιμοποιείται στα τέλη της δεκαετίας του 1980, ενώ η σημασία της αντίληψης, της μέτρησης ...
Ηλεκτρονικό επιχειρείν και ποιότητα : μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Οι δραστικές μεταβολές του εξωτερικού περιβάλλοντος όπως η ανάδειξη της επιστήμης της πληροφορικής, το Διαδίκτυο καθώς και οι Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών έχουν επηρεάσει σημαντικά το καταναλωτικό πρότυπο ...
Ζητήματα προστασίας του καταναλωτή στο πλαίσιο του ηλεκτρονικού εμπορίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)
Στην παρούσα εργασία γίνεται λόγος για το τι πραγματικά είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο, πού και πώς χρησιμοποιείται καθώς και το ποιο είναι το μέγεθος της απήχησης που έχει στο καταναλωτικό κοινό. Γίνεται προσπάθεια να ...
Βελτιστοποίηση της εφοδιαστικής αλυσίδας με βάση το SCOR Model
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-10-05)
Η αλυσίδα εφοδιασμού αποτελεί το επίκεντρο των επιχειρήσεων στο σύγχρονο
παγκόσμιο περιβάλλον, καθώς επίσης και το μέσο για την επίτευξη ανταγωνιστικού
πλεονεκτήματος. Τα ζητήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας που απασχολούν ...