Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 29
Προμελέτη σκοπιμότητας ίδρυσης ξενοδοχειακής μονάδας 3* στην Κρήτη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Ανάλυση ανταγωνισμού στην αγορά των πολυτελών ξενοδοχείων της Αθήνας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Το οικοσύστημα της αυτοματοποιημένης διαφήμισης & η επίδρασή του στην προσφορά & στη ζήτηση του διαφημιστικού χώρου στο διαδίκτυο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-12-17)
Ο κόσμος στον οποίο ζούμε βασιζόταν, βασίζεται και θα βασίζεται στην εξέλιξη. Άλλωστε χωρίς αυτήν θα ήμασταν ακόμα μικροοργανισμοί. Έτσι και οι στρατηγικές επικοινωνίας των επιχειρήσεων δεν θα μπορούσαν να αποτελούν εξαίρεση, ...
Προτάσεις για αποτελεσματικές στρατηγικές πολιτικές στον κλάδο του τουρισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)
Ανάλυση και αποτίμηση του κλάδου των ενοικιαζομένων οχημάτων στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Αξιοποίηση τεχνολογιών διαδικτύου και μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την προβολή τουριστικών εκδηλώσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Μάρκετινγκ και ψηφιακές εφαρμογές κινητών τηλεφώνων σε ξενοδοχειακές μονάδες στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Οικονομοτεχνική ανάλυση & αξιολόγηση τουριστικής μονάδας στις Σποράδες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)
Το συγκεκριμένο επενδυτικό σχέδιο αναφέρεται στη δημιουργία μιας ξενοδοχειακής
μονάδας οικολογικού τουρισμού στη περιφέρεια Σποράδων στο δήμο Αλοννήσου, στη
περιοχή Χρυσή Μηλιά.
Οι εντολείς του επενδυτικού σχεδίου είναι ...
Στρατηγική ανάλυση με τη βοήθεια στρατηγικών ομάδων: η περίπτωση των ξενοδοχείων στα Χανιά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Τα πολιτιστικά κέντρα ως μέσο ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στον τουρισμό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-09)
Στην παρούσα εργασία επιχειρείται να εξεταστεί πως ένα πολιτιστικό κέντρο μπορεί να αποτελέσει έναν βασικό μοχλό ανάπτυξης για τον τουρισμό και μέσα από αυτό μια χώρα να καταφέρει να δημιουργήσει ένα σημαντικό ανταγωνιστικό ...