Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 27
Έλεγχος της ρύπανσης του αέρα και ανταλλάξιμα δικαιώματα ρύπανσης. Εφαρμογή στα αέρια του φαινομένου του θερμοκηπίου. Η περίπτωση της Ελλάδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Οι περισσότερες από τις πλέον αναπτυγμένες επιχειρήσεις του κόσμου έχουν εδώ και μερικά χρόνια συνειδητοποιήσει την αναγκαιότητα συνύπαρξης υγιούς επιχειρηματικής δραστηριότητας και περιβαλλοντικής μέριμνας. Στην πραγματικότητα, ...
Μελέτη και ανάπτυξη μοντέλου κόστους ποιότητας PAF
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001-01)
Τα τελευταία χρόνια, υπάρχει μια διαρκώς αυξανόμενη ευαισθητοποίηση των επιχειρήσεων γύρω από Διαχείριση της Ποιότητας. Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις σπεύδουν να εφαρμόσουν πιστοποιημένα συστήματα διασφάλισης ποιότητας, ...
Τουρισμός και τηλεκπαίδευση: ανάπτυξη της σύγχρονης μεθόδου εκπαίδευσης - Τηλεκπαίδευσης - η οποία στηρίζεται στις νέες τεχνολογίες και η χρησιμότητα εφαρμογής της στον τουριστικό κλάδο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Η εργασία αναπτύσσει αρχικά τη συμβολή του τουριστικού κλάδου στην οικονομία της Ελλάδος. Στη συνέχεια επισημαίνεται η σημασία της εκπαίδευσης στον τουριστικό κλάδο καθώς και ο ρόλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης στην εκπαίδευση. ...
Πληροφοριακά συστήματα για τη διοίκηση ξενοδοχειακών επιχειρήσεων: η περίπτωση του ξενοδοχείου Αστήρ Παλάς Βουλιαγμένης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Η εργασία παρουσιάζει τα Πληροφοριακά Συστήματα για τη διοίκηση ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, μελετώντας τη περίπτωση του ξενοδοχείου Αστήρ Παλάς Βουλιαγμένης. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζονται, μέσα από ανασκόπηση της ...
Κοινοτική και ελληνική νομοθεσία για τη διαφήμιση: η συμβολή της στην παροχή ποιοτικών διαφημιστικών υπηρεσιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Στη σημερινή κοινωνία της κατανάλωσης η διαφήμιση αναλαμβάνει ολοένα και περισσότερο ενεργό ρόλο στην προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών. Πρόκειται για ένα κοινωνικοοικονομικό φαινόμενο, οι ρίζες του οποίου χάνονται στα ...
Η διαφήμιση στην αγορά των συσκευασμένων χυμών (1997-2000): παρουσιάση και αξιολόγηση της διαφημιστικής εκστρατείας των κυριοτέρων επωνυμιών συσκεασμένων χυμών για το διάστημα 1997-2000
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση και μελέτη της διαφημιστικής εκστρατείας των κυριότερων επωνυμιών συσκευασμένων χυμών κατά τα έτη 1997-2000. Παράλληλα, εξετάζεται ο τρόπος με τον οποίο σχεδιάζεται η ...
Επίδραση των μεθόδων προώθησης πωλήσεων στην εικόνα ποιότητας των καταναλωτικών προϊόντων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Οι καταναλωτές καθημερινά βομβαρδίζονται από τις μεθόδους προώθησης πωλήσεων που υιοθετούν επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε κάποιο τομέα προκειμένου αυτές να τους πείσουν να προβούν στην αγορά του προϊόντος/ντων τους ...
Διοίκηση επώνυμου προϊόντος: ανάλυση εμπορικής επικοινωνίας της επωνυμίας ΝOΥΝOΥ Family. Μελέτη και ανάλυση της διαφημιστικής εκστρατείας της επωνυμίας ΝOΥΝOΥ Family, στον ελληνικό χώρο, για το χρονικό έτος 2000. Συνοπτική ανάλυση της κατάστασης του κλάδου γαλακτοκομικών προϊόντων. Ανάλυση της κατάστασης της επωνυμίας και των παραγόντων που επηρέασαν την κατεύθυνση της στρατηγικής επικοινωνίας. Καταγραφή των επιμέρους διαφημιστικών ενεργειών και εξαγωγή συμπερασμάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Η παρούσα εργασία επιχειρεί την μελέτη της διαφημιστικής εκστρατείας της επωνυμίας ΝΟΥΝΟΥ Family που υλοποιήθηκε κατά την διάρκεια του έτους 2000. Για την κατανόηση της κατεύθυνσης της διαφημιστικής υποστήριξης της εν λόγω ...
Αξιολόγηση των ελληνικών εταιριών επενδύσεων χαρτοφυλακίου: εφαρμογή του υποδείγματος της προβλεπτικής ικανότητας των αποκλίσεων των τιμών των μετοχών των εισηγμένων εταιρειών επενδύσεων χαρτοφυλακίου (Ε.Ε.Χ.) από την καθαρή εσωτερική αξία (Κ.Ε.Α.) τους, ανάλυση των αποτελεσμάτων αυτών και της κατάστασης που επικρατεί στον κλάδο των ελληνικών Ε.Ε.Χ.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Οι Εταιρίες Επενδύσεων Χαρτοφυλακίου (ΕΕΧ) είναι διαδεδομένες στις Η.Π.Α. από τη δεκαετία του 1920. Αντίθετα στην Ελλάδα ο θεσμός των ΕΕΧ εμφανίστηκε με το ν. δ. 608/1970, ενώ τώρα διέπεται από το νόμο 1969/91. Η πρώτη ΕΕΧ ...
Ανάλυση ανταγωνισμού του κλάδου της Ελληνικής Ακτοπλοϊας: εντοπισμός παραγόντων και δυνάμεων ανταγωνισμού μεταξύ των επιχειρήσεων στην Ελληνική Ακτοπλοϊα, ανάλυση της σημασίας και του ρόλου τους στη λήψη των αποφάσεων για τη στρατηγική που θα ακολουθήσουν στα πλαίσια της επιχειρηματικής τους δράσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Η εργασία αναπτύσσει και εφαρμόζει με πραγματικά δεδομένα το υπόδειγμα του Porter στον ευαίσθητο χώρο της Ελληνικής Ακτοπλοΐας. Εξετάζει και αναλύει τους παράγοντες ανταγωνισμού σε συνδυασμό με τις επιρροές που δέχεται ο ...