Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 43
Το "τοπίο" των εμπορικών σημάτων της βιομηχανίας φαρμάκων στην Ελλάδα: γενόσημα έναντι πρωτοτύπων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-05-30)
Το εμπορικό σήμα συνιστά πολύτιμο άυλο περιουσιακό στοιχείο για μία επιχείρηση. Εφόσον κατοχυρωθεί, θεωρείται νόμιμο δικαίωμα για το δικαιούχο του, ο οποίος έχει τη δυνατότητα αποκλειστικής χρήσης, διάθεσης και μεταβίβασής ...
Ανάλυση κόστους φαρμάκου και δαπανών υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Το αυξανόμενο κόστος ανάπτυξης φαρμάκων που συνδυάζεται με την αυξανόμενη
πίεση στην τιμολόγηση φαρμάκων προκαλεί σύγχρονα επιχειρηματικά μοντέλα για
τις φαρμακευτικής βιομηχανίας. Οι συμπράξεις δημοσίου και ιδιωτικού ...
Πολιτικές αύξησης της διείσδυσης των γενόσημων φαρμάκων στην Ελλάδα: εστίαση στα ψυχικά νοσήματα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Στα πλαίσια της παρούσας εργασίας, επιχειρείται η αποτύπωση της φαρμακευτικής πολιτικής που εφαρμόζεται τα τελευταία έτη στην Ελλάδα με απώτερο στόχο την αύξηση του μερίδιου των γενοσήμων φαρμάκων και τη συγκράτηση της ...
Εκτίμηση κόστους στις κατ΄οικον ιατρικές υπηρεσίες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Η κατ΄οίκον νοσηλεία εξελίσσεται εδώ και αρκετό καιρό, αναπτύσσεται γρήγορα ενώ ενσωματώνει πολλές νέες υπηρεσίες. Αν και είναι καλά εδραιωμένη στις ανεπτυγμένες χώρες, τέτοια φροντίδα σπάνια υπάρχει στον αναπτυσσόμενο ...
Η ικανοποίηση των εργαζομένων σε δημόσιο νοσοκομείο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-07)
Η επαγγελματική ικανοποίηση εδώ και κάποιες δεκαετίες μελετάται και έχει κινήσει το ενδιαφέρον πολλών ερευνητών. Η επαγγελματική ικανοποίηση ουσιαστικά, είναι το πώς αισθάνεται ένας εργαζόμενος για τη θέση εργασίας του, ...
Μακροοικονομική ανάλυση των δαπανών υγείας σε χώρες της Μέσης Ανατολής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Η συγκεκριμένη διατριβή εστιάζει στη συσχέτιση των δαπανών υγείας με μακροοικονομικά μεγέθη σε χώρες της Μέσης Ανατολής. Η εστίαση στις χώρες αυτές γίνεται καθώς δεν παρουσιάζουν τον ίδιο βαθμό ανάπτυξης όπως διάφορες άλλες ...
Από το μάρκετινγκ στο νευρομάρκετινγκ: ζητήματα ηθικής στις υπηρεσίες υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Η παρούσα διπλωματική, αποτελεί μια βιβλιογραφική ανασκόπηση με θέμα το πέρασμα από το κλασικό μάρκετινγκ, στο νεοσύστατο νευρομάρκετινγκ και πιο συγκεκριμένα στον τομέα των υπηρεσιών υγείας. Η συμπεριφορά του καταναλωτή ...
Πολιτικές υγείας για τους μετανάστες στην Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Η παρούσα διπλωματική εργασία, καταπιάνεται με τις μεταναστευτικές πολιτικές υγείας που ακολουθούνται σε ορισμένα κράτη- μέλη της ΕΕ. Αρχικά, παρατίθεται μία σύντομη εισαγωγή η οποία επικεντρώνεται στις ανισότητες που ...
Το ηλεκτρονικό φαρμακείο σήμερα και οι τρόποι εξέλιξής του στο μέλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-11-03)
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να εστιάσει στις τεχνικές marketing, που χρησιμοποιούνται από ένα ηλεκτρονικό φαρμακείο τύπου e-shop, που έχουν τη δυνατότητα να μετατρέψουν τον κάθε επισκέπτη σε πιθανό ...
Η μεταρρύθμιση του αμερικανικού συστήματος υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να αναλυθούν τα προβλήματα του συστήματος υγείας των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής μέχρι και το 2010 και να αναδειχθεί η ανάγκη που υπήρχε για μεταρρύθμιση. Επιπλέον σκοπός της ...