Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 402
Εσωτερικοί και εξωτερικοί παράγοντες που επηρεάζουν τη βιωσιμότητα μιας νεοφυούς επιχείρησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-10)
Στην παρούσα διπλωματική διερευνούνται οι εσωτερικοί και εξωτερικοί παράγοντες που επηρεάζουν τη βιωσιμότητα μιας νεοφυούς επιχείρησης (startup). Ο λόγος για τον οποίο μου δημιουργήθηκε η πρόκληση να διερευνήσω το παρών ...
Μελέτη των σχέσεων μεταξύ αξιολόγησης πιστοληπτικής ικανότητας χωρών, συμβάσεων ανταλλαγής κινδύνου αθέτησης και διαφορών απόδοσης δανεισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-10)
Η μελέτη αυτή παρέχει εμπειρική αξιολόγηση της δυναμικής συσχέτισης μεταξύ των αποδόσεων των κρατικών ομολόγων και των συναφών τους συμβάσεων ανταλλαγής κινδύνου αθέτησης (ΣΑΚΑ και Credit Default Swaps ή CDS). Ακόμα ...
Μεταφορές μέσω υδροπλάνων. Το μοντέλο χωρών του εξωτερικού και πώς αυτό μπορεί να προσαρμοσθεί στα δεδομένα της Ελλάδος - Περίπτωση μελέτης: Hellenic Seaplanes S.A.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11)
Σύμφωνα με όσα θα αναφερθούν και θα σχολιαστούν στις ακόλουθες σελίδες της μεταπτυχιακής εργασίας, θα λέγαμε πως βασικός σκοπός της, αναφέρεται σχετικά η συλλογή, αξιολόγηση και συζήτηση στοιχείων που τοποθετούνται στο ...
Νευρομάρκετινγκ: η συσχέτιση του με το παραδοσιακό μάρκετινγκ και η θεωρία πίσω από την συμπεριφορά του καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)
Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης τον νέο κλάδο του
νευρομάρκετινγκ και την γενικότερη επίδραση του στην οικονομία και την
συμπεριφορά των καταναλωτών.
Συγκεκριμένα σε μια αναλυτικότερη ανασκόπηση της εργασίας ...
To Ηνωμένο Βασίλειο και οι επιπτώσεις του Brexit
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-07-01)
Το Ηνωμένο Βασίλειο, ένα κορυφαίο εμπορικό δυναμικό και οικονομικό κέντρο, είναι η τρίτη μεγαλύτερη οικονομία στην Ευρώπη μετά τη Γερμανία και τη Γαλλία. Η γεωργία είναι εντατική, ιδιαίτερα μηχανοποιημένη και αποτελεσματική ...
Η δημιουργία ενός business intelligence εργαλείου για την αγορά της ομορφιάς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-08)
Το σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον στο οποίο λειτουργούν τα ηλεκτρονικά
καταστήματα, επιβάλλει την υιοθέτηση πρακτικών και μεθόδων, που στόχο έχουν τη συνεχή
εσωτερική βελτίωση των επιχειρήσεων και την καλύτερη εξυπηρέτηση ...
Margin / price squeeze "προσέγγιση θεωρίας & περιπτώσεων συμπίεσης περιθωρίου κέρδους"
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-09)
Η Πολιτική Ανταγωνισμού και το Δίκαιο του Ανταγωνισμού έχει απασχολήσει εντόνως τον τελευταίο μισό αιώνα τόσο τον ακαδημαϊκό χώρο όσο και την πολιτική και νομική προσέγγιση διάφορων χωρών κι ενώσεων χωρών. Στην παρούσα ...
Παράγοντες επιρροής και κλαδική ανάλυση των εισερχόμενων άμεσων ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-09)
Οι άμεσες ξένες επενδύσεις (Α.Ξ.Ε.) διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στην εποχή της παγκοσμιοποίησης, καθώς συνεισφέρουν σημαντικά στην ενίσχυση των οικονομιών πολλών χωρών. Πρόκειται για επενδύσεις που στηρίζουν και ...
Ψηφιακός μετασχηματισμός στον ασφαλιστικό κλάδο - Μελέτη περίπτωσης Allianz Ελλάδος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-12)
Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν η μελέτη της έννοιας και του βαθμού ενσωμάτωσης του ψηφιακού μετασχηματισμού στον ασφαλιστικό κλάδο, τόσο διεθνώς αλλά κυρίως στην Ελλάδα. Για αυτό επιλέχθηκε η μελέτη περίπτωσης της Allianz ...
Το leasing ως εναλλακτική μορφή χρηματοδότησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-10)
Η εργασία αυτή παρουσιάζει τη χρηματοδοτική μίσθωση ή αλλιώς Leasing όπως είναι περισσότερο ακουστό και γνωστό. Πρόκειται για έναν σύγχρονο τρόπο χρηματοδότησης που ακμάζει συνεχώς, σε διεθνές επίπεδο και, τα τελευταία ...